تنبیه و نیمکت نشینی انتظار پدیده جوان استقلال را می‌کشد

کد خبر: 649215

احتمال این که پدیده جوان استقلال با تنبیه سرمربی این تیم مواجه شده و به نیمکت و حتی سکوها تبعید شود زیاد است.

خبرگزاری مهر: علیرضا منصوریان پیش از این نشان داده که بر نظم تیمی بسیار مصر است و از تخلفات انضباطی بازیکنانش در هر رتبه و مرتبه‌ای که باشند نخواهد گذشت و هرگز نظم تیمی‌اش را فدای امیال بازیکنانش نخواهد کرد. از همین رو احتمال این که امید نورافکن ستاره جوان تیم استقلال با تنبیه مواجه شده و از ترکیب ثابت این تیم خارج شود زیاد است.
نورافکن که در نیم فصل دوم یکی از بهترین های استقلال بود و به حق می‌توان به او لقب پدیده لیگ شانزدهم را داد، در جریان دیدار آبی پوشان مقابل فولاد مرتکب یکی دو بی انضباطی شد و حتی در پایان بازی با یعقوب کریمی بازیکن دیگر این تیم درگیری لفظی پیدا کرد.
سرمربی آبی پوشان بعد از پیروزی تیمش در جمع خبرنگاران به این نکته اشاره می‌کند که با تخلف بازیکنانش برخورد می‌کند و آنها را به نوعی تنبیه می‌کند که راه بازگشت هم برای آنها باز باشد. شواهد نشان می‌دهد که احتمال تبعید امید نورافکن به نیمکت ذخیره‌ها و حتی سکوها برای یکی دو بازی از سوی منصوریان وجود دارد. او که قبلا هم نشان داده تحمل بی انضباطی بازیکنان را ندارد، ممکن است حتی این بازیکن را از لیست مسافران تبریز هم خط بزند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد