افشارزاده:‌ شرایط استقلال بهتر می‌شود

کد خبر: 549072

سرپرست باشگاه استقلال گفت:استقلال در شرایط بدنسازی قرار داشت و قطعا در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

خبرگزاری فارس: بهرام افشارزاده در خصوص عملکرد استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: خودتان بهتر می‌دانید 50 درصد ترکیب تیم استقلال عوض شده و از طرفی تیم در شرایط بدنسازی قرار دارد. وی افزود: استقلال در بازی اول از نعمت تماشاگر محروم بود و خودتان می‌دانید که حضور تماشاگران یک پوئن مثبت برای تیم میزبان محسوب می‌شود. من از اینکه تماشاگرانمان را در ورزشگاه نبودند خیلی ناراحتم و حتی به دوستان‌مان در فدراسیون فوتبال هم گفتم که این اقدام فقط یک داروی مسکن است و بس. افشارزاده تأکید کرد: درست در بازی اول لیگ استقلال از نعمت تماشاگر محروم بود و ما همین امتیاز را از دست دادیم اما در هر صورت مساوی کردیم و فکر می‌کنم در ادامه تیم شرایط بهتری پیدا می‌کند.
سرپرست باشگاه استقلال در خصوص درخواست برای تعلیق محرومیت رحمتی گفت: ما به حساب فدراسیون فوتبال 10 میلیون تومان واریز کردیم تا محرومیت رحمتی تعلیق شود. این رقم برای اعتراض به حکم بود و ما خواستار این هستیم که از محرومیت رحمتی گذشت شود و اگر او تکرار کرد با او برخورد جدی‌تری صورت بگیرد.
افشارزاده همچنین در خصوص قرارداد پروپیچ با استقلال و اینکه تکلیف او چه شد، گفت: همانطور که پیش از این گفته بودم ما از طریق یک وکیل ایتالیایی در مورد این بازیکن اقدام کردیم و او هم در جدیدترین اظهاراتش اعلام کرده که 90 درصد کار را به نفع ما پیش برده است. ما با فیفا هم مکاتبه کردیم که این بازیکن با استقلال قرارداد داشت و بدون اطلاع ما از ایران رفت و به همین خاطر سعی کردیم جلوی شکایت او را بگیریم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد