دیگر برای تیم قلعه نویی بازی نمی کنم

کد خبر: 525744

هافبک ملی‌پوش تراکتورسازی گفت: سربازی من تمام شده است و امروز آخرین بازی من برای تیم تراکتور و قلعه نویی است.

خبرگزاری آنا: بختیار رحمانی قبل از دیدار با النصر امارات در مورد این بازی مهم اظهار داشت: «با توجه به شکست دور از انتظار بازی رفت چیزی برای از دست دادن نداریم. بعد از باخت ناباورانه به تیم النصر باید در بازی امروز جبران کنیم و با حضور پرشور هواداران تراکتور چیزی دور از دسترس نیست.»

او ادامه داد: «با اینکه با 4 گل از النصری‌ها شکست خورده‌ایم اما مصمم هستیم در بازی امروز با پیروزی پر گل حریف اماراتی را مغلوب کنیم و به دور بعد صعود کنیم. امیدوارم همچون همیشه استادیوم را پر از تماشاگران آذری ببینم. به طور حتم اگر آرامش داشته باشیم شکست پر گل النصر دور از دسترس نیست و ما می‌‌توانیم این کار را انجام دهیم و شایستگی‌های فوتبال ایران را به حریف ثابت کنیم.»

رحمانی در مورد اینکه چه تصمیمی برای فصل آینده خود در نظر گرفته است، عنوان کرد: «دوران خدمت سربازی من دیگر تمام شده و بازی امروز آخرین بازی من برای تراکتور و تیم قلعه نویی خواهد بود. همه گمانه‌زنی‌هایی که در مورد تیم آینده من صورت می‌گیرد واقعا دروغ است و من هنوز هیچ تصمیمی برای فصل آینده نگرفته ام.»

او خاطرنشان کرد: «من تمام تمرکزم را برای بازی امروز که برای همه اعضای تیم حساس است گذاشته ام و در این مقطع فقط به جبران شکست سنگین دور رفت می‌اندیشم. تمام کارهایم را به وکیلم سپرده‌ام تا وی کارها را پیش ببرد، البته سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم و این موضوع برایم بسیار مهم است.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد