دعوت"سلیمی"و وزنه برداران المپیکی به اردو

کد خبر: 267469

با نظر حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری و کوروش باقری، سرمربی تیم‌های ملی، هر پنج وزنه بردار بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مهر: پنج ملی پوش المپیکی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شدند تا خود را برای حضور در رقابتهای جهانی لهستان آماده کنند.

به گزارشروابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، نواب نصیرشلال، کیانوش رستمی و سعید محمدپور پنج وزنه برداری بودند که پس از پایان رقابتهای المپیک بنا به آنچه اختلاف نظر با کادر فنی عنوان شد، از حضور در اردوی تیم های ملی انصراف دادند اما با نظر حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری و کوروش باقری، سرمربی تیم‌های ملی، هر پنج وزنه بردار بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شدند. سلیمی، انوشیروانی، نصیرشلال، رستمی و محمدپور از فردا دوشنبه می‌توانند با حضور در محل کمپ تیم‌های ملی زیر نظر کورش باقری، سرمربی تیم، برای حضور در رقابتهای جهانی لهستان در کنار دیگر نفرات اردونشین تمرین کنند. رقابتهای جهانی لهستان 24 مهر ماه آغاز می‌شود و اردونشینان بیش از چهار ماه فرصت دارند تا با تمرینات منسجم برای حضور در این رقابتها آماده شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد