بی اهمیتی رسانه های ورزشی به حضور وزیر اقتصادی در ورزش+ تصاویر

کد خبر: 152762

انتخاب سرپرست به جای وزیر برای وزارت ورزش و جوانان در شرایطی رخ داد که هفته گذشته وزیر پیشنهادی رئیس جمهور با 137 رای منفی بار دیگر به معاونت قهرمانی سازمان تربیت بدنی بازگشت.

بی اهمیتی رسانه های ورزشی به حضور وزیر اقتصادی در ورزش+ تصاویر

روز گذشته احمدی نژاد طي حكمي محمد عباسي وزير تعاون را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت ورزش و امور جوانان منصوب كرد. به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «فردا» این اقدام احمدی نژاد در حالی صورت گرفت که اکثر روزنامه های ورزشی بی اهمیتی خود نسبت به حضور یک وزیر اقتصادی در ورزش را در صفحه اول خود بروز دادند. انتخاب سرپرست به جای وزیر برای وزارت ورزش و جوانان در شرایطی رخ داد که هفته گذشته وزیر پیشنهادی رئیس جمهور با 137 رای منفی بار دیگر به معاونت قهرمانی سازمان تربیت بدنی بازگشت. در روزهایی که اکثر اهالی ورزش در کش و قوس ضربه فنی شدن سجادی توسط نمایندگان مجلس بودند، به یکباره احمدی نژاد نام وزیر تعاون را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان به میان آورد تا شوکی جدید به جامعه ورزش وارد شود. حضور یک اقتصاد دان در وزارت ورزش و جوانان تا حدی بی ربط به نظر می رسد که علت این انتخاب فقط و فقط از شخص رئیس جمهور شنیدنی خواهد بود. در این بین رسانه های ورزشی نیز به نوعی برای نشان دادن اعتراض خود به این انتخاب حاضر شدند اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال را به حضور عباسی در ورزش ترجیح دهند. روزنامه گل در قسمتی از صفحه اصلی خود سرپرستی عباسی بر وزارت ورزش و جوانان را موجب خداحافظی قطعی سعید لو دانست و بر خلاف آنچه که در روز رای اعتماد حمید سجادی نیمی از صفحه اصلی خود را به بحث وزارت ورزش و جوانان اختصاص داده بود، روز یکشنبه تنها به تیتر "عباسی سرپرست وزارت ورزش شد" بسنده کرد.

روزنامه البرز ورزشی نیز همانند سایر روزنامه های ورزشی سپرستی عباسی بر وزرات ورزش و جوانان را با عکس وی منتشر نمود.
روزنامه ابرار ورزشی کوچکترین بخش صفحه اصلی خود را به سرپرستی وزیر تعاون در وزارت ورزش اختصاص داد و با قرار دادن یک علامت تعجب در انتهای تیتر مربوط به این خبر حضور یک وزیر اقتصادی در ورزش را عجیب دانست.
روزنامه خبر ورزشی نیز در صفحه دوازدهم خود فقط حکم رئیس جمهور را منتشر نمود تا این روزنامه نیز بی اهمیتی خود نسبت به سرپرستی وزیر اقتصادی در ورزش را نشان دهد.
روزنامه نود نیز یکی از بهترین تیتر ها در بین روزنامه های ورزشی صبح را به خود اختصاص داد و حضور وزیر تعاون در وزارت ورزش را تعاونی شدن ورزش دانست.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد