اشتباه عجیب روی بلیت بازی ذوب آهن و پرسپولیس +تصاویر

کد خبر: 936775

در حالی که بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس در فولادشهر انجام می‌شود ولی به اشتباه روی بلیت‌های بازی نام ورزشگاه نقش جهان نوشته شده است.

اشتباه عجیب روی بلیت بازی ذوب آهن و پرسپولیس +تصاویر

خبرگزاری فارس: تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

* هواداران دو تیم در حال ورود به ورزشگاه فولادشهر هستند.

* بلیت‌هایی که به هواداران فروخته شده، به قیمت ۱۰ هزار تومان است و این در حالی است که سایر بازی‌هایی که در اصفهان انجام می‌شود، با بلیت‌های ۵ هزار تومانی فروخته می‌شد.

* در حالی که بازی امروز در ورزشگاه فولادشهر انجام می‌شود، اما در اشتباهی عجیب، روی بلیت‌ها محل بازی، ورزشگاه نقش جهان عنوان شده است.

* هواداران پرسپولیس در قسمت‌های تعبیه شده در ورزشگاه فولادشهر مستقر هستند و این در حالی است که بیشتر صندلی‌های مختص به تیم میزبان خالی است.

پارکینگ‌های اطراف ورزشگاه نقش جهان مملو از اتومبیل‌ها و موتورهای افرادی است که برای تماشای بازی به ورزشگاه فولادشهر آمده‌اند.

ناراحتی شدید آذری از تصمیم برای تکمیل ورزشگاه با هواداران پرسپولیس

تیم ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نیمه اول با حواشی همراه بود. تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نیمه اول با حواشی زیر همراه بوده است.

حواشی:

* بازیکنان دو تیم با کودک‌هایی که لباس‌های سپاه و ارتش را بر تن داشتند، وارد زمین شدند.

* تیم پرسپولیس با بنری برای سالگرد شهید مدافع حرم و بازیکنان ذوب‌آهن با نوشته به مناسبت اعیاد شعبانیه وارد زمین شدند.

* علی‌رضا منصوریان و کادر فنی ذوب‌آهن به سمت برانکو و نیمکت پرسپولیس رفتند و لا یکدیگر خوش و بش کردند، برانکو نیز با به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت.

محمد‌رضا حسینی و میلاد فخر‌الدینی از ذوب‌آهن به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند؛ مهدی شیری نیز به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت، جلال حسینی هم پیش از شروع بازی در آغوش منصوریان قرار گرفت. * در آستانه شروع بازی حمید بوحمدان از ذوب‌آهن و علی‌رضا بیرانوند در وسط زمین با شوخی یکدیگر خوش و بش کردند.

* از نکات جالب این دیدار حضور هواداران هر تیم پشت نیمکت تیم حریف است که از دقایق ابتدایی برخی حواشی را ایجاد کرده است.

* با وجود این‌که شنیده می‌شد سعید آذری به دلیل تخصیص جایگاه‌های بیشتر به هواداران پرسپولیس اجازه شروع بازی را نخواهد داد، اما این اتفاق رخ نداد و بازی شروع شد.

* دلیل ناراحتی آذری مشخص شد؛ گفته می‌شود بر اساس مصوبه شورای تأمین بازی قرار بوده در صورتی که تا ساعت 5 عصر هواداران ذوب‌آهن نتوانند ورزشگاه را پر کنند، قسمتی از ورزشگاه فولادشهر در اختیار هواداران پرسپولیس قرار بگیرد اما در عین ناباوری این اتفاق ساعت 15:30 رخ داد و به همین دلیل آذری قصد داشت اجازه برگزاری بازی را ندهد.

* بیشتر عکاسان خبری پشت دروازه پرسپولیس نشسته‌اند و منتظر گلزنی ذوب‌آهنی‌ها هستند. * منصوریان سرمربی ذوب‌آهن در این دیدار با کت و شلوار آبی کنار زمین حاضر شده که سوژه خبرنگاران شده است.

* در دقیقه 10 بازی احمد نورالهی با اوساگونا درگیر شد که با دخالت داور بازی این درگیری خاتمه یافت.

* مهدی شیری که قصد داشت توپ را به دلیل مصدومیت بازیکن پرسپولیس به بیرون بفرستد، به سمت سرمربی ذوب‌آهن زد که ناراحتی منصوریان را در پی داشت.

* هواداران پرسپولیس با سر دادن شعار معروف سپاهانی‌ها دست به حاشیه‌سازی زدند؛ پرسپولیسی‌ها شعار « ما پرسپولیسیم و حالا حالا قهرمانیم » سر دادند.

* میلاد فخر‌الدینی بازیکن ذوب‌آهن از دقیقه 15 بازی با سر بانداژ شده به بازی ادامه داد.

* هواداران سپاهانی زیادی با پیراهن و پرچم‌های زرد‌رنگ در بین هواداران ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر حضور دارند.

* کادر فنی ذوب‌آهن در صحنه خطای پشت محوطه جریمه پرسپولیس به شدت به داور بازی اعتراض کردند.

* یک گربه در اواخر نیمه اول وارد چمن فولادشهر شد و از گوشه دیگر ورزشگاه خارج شد.

* در دقایق پایانی بازی در نیمه اول برانکو روی یک صحنه خطا به شدت به داور چهارم اعتراض کرد.

* پس از پایان نیمه اول احمد نورالهی و سیامک نعمتی به سمت داور بازی رفتند و با وی صحبت کردند.

* رشید مظاهری و محمدرضا حسینی هم بعد از سوت پایان نیمه اول به سمت نیمکت‌نشینان پرسپولیس رفتند و با سروش رفیعی خوش و بش کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد