درخشان: پرسپولیس در آبادان کار سختی دارد

کد خبر: 862395

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس قطعاً مقابل تیم صنعت نفت در آبادان کار سختی خواهد داشت.

درخشان: پرسپولیس در آبادان کار سختی دارد

خبرگزاری میزان: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس قطعاً مقابل تیم صنعت نفت در آبادان کار سختی خواهد داشت.

حمید درخشان درباره دیدار امروز پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: بازی کردن در آبادان سخت است. هم از نظر شرایط آب و هوایی و هم ازنظر انگیزه تیمی، حریف انگیزه بالایی دارد که با کمک تماشاگرانش نتیجه بگیرند و به همین دلیل بازی در آبادان برای پرسپولیس سخت خواهد شد.

وی با اشاره به تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی، خاطرنشان کرد: پرسپولیس در بازی با نفت مسجد سلیمان شرایط خیلی خوبی نداشت که این ممکن است برای همه تیم‎ها پیش بیاید. به هر حال تیم به خاطر محرومیت نتوانسته بازیکن بگیرد و این افت نسبی طبیعی است و مشکل به زودی رفع می‎شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اینکه تیم بتواند با این شرایط در جمع مدعیان باشد، کمی سخت است. البته رقبا فاصله چندانی از پرسپولیس ندارند و اتفاق نادری نیست. پرسپولیس استخوان بندیش را حفظ و نسبت به سایر تیم‎ها ترکیب تیمی‌اش را حفظ کرده است. در این شرایط، پرسپولیس امسال هم می‌‎تواند خودش را در جمع مدعیان نگه دارد.

درخشان دیدار مقابل الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هم یک بازی سخت برای پرسپولیس توصیف کرد و یادآور شد: الدحیل تیمی با تجهیزات کامل است و بازیکنان و آمادگی خوبی دارد. آن‌ها این فصل بازیکن جدید خریدند و در خانه به مصاف پرسپولیس می‎روند که امتیاز مثبتی برای قطری‌ها به حساب می‎آید. اگر پرسپولیس در قطر کمی فکورانه بازی کند، شانس برنده شدن و صعود در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی را دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد