روحانی: امیدوارم بهترین نتیجه حاصل شود

کد خبر: 694239

مربی تیم ملی کاراته گفت: خیلی‌ها دوست داشتند همراه تیم ملی به قزاقستان نروم اما مشکل حل شد و تیم را همراهی می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم: حسین روحانی در مورد همراهی تیم ملی کاراته در رقابت های قهرمانی آسیا عنوان کرد: خیلی‌ها از اینکه به همراه تیم اعزام نمی‌شدم خوشحال می‌شدند و دوست داشتند در اعزام به قزاقستان نیز حضور نداشته باشم اما مشکلی ندارم و سه شنبه یا چهارشنبه به این کشور می‌روم.
وی ادامه داد: روز پنجشنبه هفته گذشته مشکل حل شد به همین دلیل چند روز دیرتر از بچه‌ها اعزام خواهم شد. وضعیت تیم هم خوب است و بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی سعی کردیم بیشتر روی نقاط ضعف بچه ها تمرکز کنیم و به تقویت آنها بپردازیم. در فرصتی که داشتیم تمام تلاشمان را کردیم و امیدوارم بهترین نتیجه حاصل شود.
مربی تیم ملی کاراته اظهار داشت: مسئولان فدراسیون تا جایی که از دست‌شان برمی‌آمد تیم را حمایت کردند و امکانات با توجه به توان فدراسیون بد نبود. در دوره قبلی رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی ژاپن برگزار شد ایران در مجموع در کمیته مردان یک مدال طلا گرفت و نهایتا سوم شد اما در این دوره با امیدواری بیشتری به مسابقات می‌رویم و حتی به قهرمانی هم فکر می‌کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد