علی نژاد: اردوهای ووشو از دهم تیر ماه آغاز می‌شود

کد خبر: 684936

رییس فدراسیون ووشو مهدی علی نژاد توافق فدراسیون ایران با مربیان چینی را از طریق مذاکرات شخصی اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: مهدی علی نژاد، ضمن این که این مربیان را انجمن مربیان چین در اختیار فدراسیون ووشو قرار نداده است، اظهار کرد: ما با مذاکرات شخصی که انجام دادیم توانستیم توافقات نهایی را با این مربیان انجام بدهیم و انجمن مربیان چین هیچ نقشی را در آمدن این مربیان به ایران نداشته اند.
وی ادامه‌ داد: دو سال پیش هم دو تن از این مربیان برای تیم‌ ‌ملی ووشوی ایران کار می‌کردند که نتایج خوبی را کسب کردند. همچنین مربی سومی که به ایران آمده است سال گذشته مربی تیم‌ ‌ملی فیلیپین بوده است که نتایج قابل قبولی را کسب کرده است. در مورد بحث نداشتن تعاملات فدراسیون چین با ایران هم باید بگویم که این بحث در مورد ساندای آقایان بود که نتوانستیم به توافق برسیم ، به همین دلیل از مربیان ایرانی برای ساندای آقایان استفاده کردیم.
او در مورد برنامه‌های فدراسیون ووشو برای بازی‌های یونیورسیاد ، خاطر نشان کرد: اردوهای ما به صورت مشترک برای بازی‌های قهرمانی جهان در روسیه و مسابقات یونیورسیاد از دهم تیر ماه آغاز می‌شود و امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی را در مسابقات پیش‌رو کسب کنیم. برنامه‌های فدراسیون ووشو به گونه‌ای است که سعی می‌کند بهترین شرایط آماده سازی را برای ملی‌پوشان برقرار کند تا بتوانند نتایج خوشحال کننده ای را در مسابقات کسب کنند و هیچ گاه از پیش تعداد مدال و یا قهرمانی را تعیین نکرده است.
رییس فدراسیون ووشو در پایان به شرایط حمید رضا قلی پور اشاره کرد و بیان‌ کرد: آقای قلی پور عمل جراحی سختی را در سال گذشته داشت، ولی خوشبختانه در حال‌ حاضر شرایط خوبی را دارد و زیر نظر پزشک تمرینات مناسبی را انجام می‌دهد. قلی پور از مدال آوران خوب ووشو ایران است که ما هم حساب‌های ویژه‌ای را برای او باز می‌کنیم. تصمیماتی را هم که راجع‌ به گرفته‌ایم به ‌این‌ ترتیب است که او در اولین دوره از بازی‌های انتخابی حضور نخواهد داشت و با افراد برتر در انتخابی دور اول مبارزه خواهد کرد و اگر نتایج خوبی را کسب کند به تیم‌ ‌ملی دعوت خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد