عرفان حسینی نایب قهرمان شد

کد خبر: 458651

عرفان حسینی در رقابتهای پرتاب نیزه کلاس F۱۲/۱۳ رقابتهای جهانی دوومیدانی معلولان در قطر به نشان نقره و سهمیه پارالمپیک دست یافت.

مهر: عرفان حسینی در رقابتهای پرتاب نیزه کلاس F۱۲/۱۳ رقابتهای جهانی دوومیدانی معلولان در قطر به نشان نقره و سهمیه پارالمپیک دست یافت. به گزارش سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، عرفان حسینی و سجاد نیک‌پرست در رقابتهای پرتاب نیزه کلاس F۱۲/۱۳ با ۱۰ ورزشکار دیگر رو به رو شدند و در پایان حسینی با ثبت رکورد ۵۹ متر و ۹۷ سانتی متر به نشان نقره و سهمیه پارالمپیک دست یافت. سجاد نیک‌پرست نیز با رکورد ۵۹ متر و ۴۲ سانتی متر در جایگاه چهارم این رقابتها ایستاد.

بدین ترتیب پرونده کاروان ایران در پایان پنجمین روز از رقابتهای جهانی قطر با کسب ۳ نشان طلا، ۶ نقره و یک برنز و نیز کسب ۹ سهمیه پارالمپیک بسته شد.

در ششمین روز رقابتهای جهانی قطر، از ساعت ۹:۴۵ امروز سه‌شنبه به وقت محلی هاشمیه متقیان در رقابتهای پرتاب دیسک شرکت می‌کند و در نوبت عصر نیز ساعت ۱۶ رسول میرشکاری در رقابتهای پرتاب نیزه و جاوید احسانی شکیب در رقابتهای پرتاب وزنه حضور می یابند.

رقابتهای جهانی قطر از ۳۰ مهر ماه آغاز شده و طی ۱۰ روز بیش از ۱۲۰۰ ورزشکار از ۱۰۰ کشور جهان در ۴۰ کلاس پزشکی مختلف با هم به رقابت خواهند پرداخت.

تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان ایران نیز با ۱۹ ورزشکار در این رقابتها حضور یافته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد