نشست خبری سرمربیان پیش از بازی | نظر جالب سرمربی خارجی سپاهان درباره لیگ ایران | یحیی: دوست دارم نصف ورزشگاه را زنان پر کنند

کد خبر: 1170801

سرمربی سپاهان می‌گوید رقابت در لیگ ایران هیجان انگیز است اما باید روی کار خودش تمرکز کند.

نشست خبری سرمربیان پیش از بازی | نظر جالب سرمربی خارجی  سپاهان درباره لیگ ایران | یحیی: دوست دارم نصف ورزشگاه را زنان پر کنند

سرمربی سپاهان می‌گوید رقابت در لیگ ایران هیجان انگیز است اما باید روی کار خودش تمرکز کند.

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و برای این رقابت آماده هستیم و برای هدف‌مان می‌جنگیم. همیشه تمرکزمان روی نقاط قوت تیم حریف است و باید رقابت کنیم. رقابت در این لیگ هیجان انگیز است. البته تازه لیگ شروع شده و هنوز اطلاعات کاملی ندارم. باید روی کار خودمان تمرکز کنیم تا بتوانیم با نقاط مثبت تیم حریف مقابله کنیم.

او درباره شناختش از امیر قلعه‌نویی گفت: از کارنامه او آگاه هستم. احترام خاصی برای قلعه‌نویی قائل هستم اما خودم را نمی‌توانم با کسی مقایسه کنم. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. ما در حال زندگی می‌کنیم و قصد من این است که به بهترین دستاوردها برسیم.

مورایس درباره جذب بازیکنان جدید بیان کرد: همه بازیکنان مهم هستند و هر بازیکنی بیشتر تلاش کند، شانس بیشتری برای بازی کردن خواهد داشت.

او در رابطه با نقطه ضعف تیمش و گلی که تیمش مقابل نساجی دریافت کرد، عنوان کرد: همیشه می‌توانیم درس بگیریم و بهتر شویم. در طول هفته کار می‌کنیم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم. هیچ تیمی کامل و فوق العاده نیست و سعی می‌کنیم شرایط بهتری پیدا کنیم.

سرمربی سپاهان در پایان اضافه کرد: امیدوارم برای هواداران بازی خوبی باشد و رفتار خوبی از خودمان نشان دهیم.

نکونام: عزت‌اللهی دوست ندارد به فوتبال ایران بیاید/ بازی سختی با تراکتور داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید سعید عزت‌اللهی دوست ندارد به فوتبال ایران بیاید.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فولاد در جریان هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (جمعه) از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا میزبان تراکتور است.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پیش این دیدار اظهار کرد: از اینکه در بازی فردا هوادارانمان را داریم، خوشحالم. سال گذشته در یک بازی حضور آن‌ها را به صورت نصفه و نیمه داشتیم اما از اینکه فردا هوادارانمان به ورزشگاه می‌آیند و به ما انگیزه مضاعف می‌دهند، خوشحال هستم و از آنها می‌خواهم به بازیکنانم تا دقیقه ۱۰۰ انرژی بدهند. امیدوارم اگر حضور بانوان در ورزشگاه ها آزاد است برای ورزشگاه فولاد هم به همین صورت باشد چون هوادارانمان همیشه کنارمان هستند.

وی با بیان اینکه گول نتایج دو هفته ابتدایی تراکتور را نمی‌خورد، افزود: تراکتور تیم خوب، با کیفیت و قابل احترامی است و این تیم را آنالیز کرده‌ایم. ۱۵ بازیکن جدید به این تیم اضافه شده است و مربی بسیار خوب و بزرگی دارد و این نیز شرایط را برای ما سخت می‌کند. همچنین تراکتور خارجی‌های باکیفیتی دارد و تیم کاملاً متفاوتی است. بازی سختی با آنها داریم زیرا توانایی تیم شان را دیده‌ام. امیدوارم فردا یک بازی خوب ارائه دهیم و بازیکنانم با تمرکز بالا و فعل خواستن، بهترین عملکرد به نمایش بگذارند و به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص عدم گل زنی تیمش در دو بازی ابتدایی لیگ، خاطرنشان کرد: همان طور که در تیمم، خط دفاع را می‌بینم، خط حمله را هم می‌بینم و برایم مهم نیست که چه کسی گل می‌زند. در بازی قبل با دو فوروارد بازی کردیم و فردا هم به همین صورت بازی خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. همه بازیکنان در تمام دنیا می‌خواهند گل بزنند اما نهایتاً این تیم است که موفق می‌شود. امیدوارم فردا کمی در ضربات آخر شانس داشته باشیم و توپ هایمان به گل تبدیل شود.

وی در خصوص جذب یونس دلفی، گفت: پیش از شروع فصل صحبت‌هایی با این بازیکن داشتم و برنامه‌ ما این بود که همان موقع جذب شود اما دیر به تیم اضافه شد. از نظر بدنی کمی عقب است و اکنون به صورت ویژه با بدنساز تیم کار می‌کند. او در هر پستی که نیاز باشد به کار گرفته می‌شود. دلفی بازیکن باکیفیت، خوب، جوان و آینده داری است. امیدوارم بتوانیم کمک کنیم تا رشد داشته باشد و در بهترین تیم های اروپایی بازی کند.

نکونام در خصوص علت جذب نشدن سعید عزت‌اللهی نیز خاطرنشان کرد: خودم با عزت‌اللهی صحبت کردم و او از دوستان خوب من است و در تیم ملی نیز کنار هم بوده‌ایم. او دوست ندارد به فوتبال ایران بیاید و متأسفانه ما بازیکن‌هایی را که می‌خواستیم را نتوانستیم جذب کنیم و عزت‌اللهی هم می‌خواهد در اروپا بازی کند.

قلعه‌نویی: توقع بیشتری از هواداران داریم/ آینده گل گهر بیمه است

سرمربی گل گهر می‌گوید توقعش از هواداران سیرجانی بیشتر از این‌هاست چون عملکرد این تیم در فصل گذشته کمتر از قهرمانی نبوده است.

به گزارش ایسنا، امیرقلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: جلوی سپاهان می‌توان فوتبال خوب ارائه کرد چون نگرش سپاهان فوتبال زیباست. ما هم فوتبال تهاجمی و تماشاگر پسند ارائه می‌دهیم. سپاهان هم در ساختار دفاع و حمله قوی هستند اما ما هم برنامه خودمان را داریم و می‌خواهیم نقاط قوت را ببندیم. نقاط ضعفی هم دارند که روی آن‌ها کار کردیم. خدا را شکر فردا می‌توانیم از اریک باگناما استفاده کنیم. بازی قبل نمایش خوبی نداشتیم و در این چند روز فیلم‌ها و نتایج را نگاه کردیم. امیدواریم عین بازی با تراکتور رو به جلو بازی کنیم. فردا هم بازی زیبایی خواهد شد و امیدوارم پیروز شویم.

او درباره حضور هواداران گفت: تیم ما چهارمین سال حضورش است و سال گذشته کار بزرگی کرد و چهارم شد. این چهارمی از جام قهرمانی مهم تر بود اما استقبالی ندیدیم. ما انتظار داریم در همه بازی‌های خانگی هواداران را در ورزشگاه ببینیم. گل گهر وارد رنکینگ جهانی شده و پشت این نتیجه تلاش زیادی بوده است. توقع بیشتری از هواداران گل گهر داریم چون این تیم برند شده است. تماشاگران باید دلی بیایند و نمی‌توان به زور آن‌ها را به ورزشگاه آورد. صاحبان اصلی فوتبال هواداران هستند.

قلعه‌نویی درباره جذب بازیکنان جدید بیان کرد: مدیریت باشگاه برای جذب بازیکن تلاش کرد اما نشد. برای جذب مهرداد محمدی و محمد نادری نامه زدیم اما نشد. با این حال نفرات خوبی داریم و جوانان باکیفیتی هم جذب کردیم. ما قراردادها را دو ساله و چند ساله کردیم که این کار خوبی بود. ۸ بازیکن جوان بسیار خوب داریم و در ادامه بازی‌ها حتما اضافه می‌شود. آینده گل گهر بیمه است.

او درباره وضعیت مصدومان تیمش گفت: جا دارد از تیم پزشکی تشکر کنم که تلاش لازم را برای آماده کردن مصدومان انجام دادند. دیروز کی‌روش استنلی در تمرینات تیمی بود است و امشب تصمیم می‌گیریم از او استفاده کنیم یا خیر.

گل‌محمدی: برابر آلومینیوم نباید امتیاز از دست بدهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش بازیکنان با غیرت و خوبی را در اختیار دارد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا (جمعه) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک میهمان آلومینیوم اراک است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: از هواداران پرسپولیسی تشکر می‌کنم که در اراک از ما استقبال کردند. اتفاقاتی که رخ داد و باعث محرومیت من شد، باعث دوری من شد اما این محرومیت هم تمام شد. متاسفانه در دو بازی قبلی امتیازات مهمی را از دست دادیم و در شروع بازی‌ها از دست دادن این امتیازات کار ما را سخت می‌کند. اینکه گل نخوردیم بسیار مهم است و نشانه خوبی برای قهرمان شدن است. بازی فردا برای ما مهم است و گرفتن سه  امتیاز هدف ما است. آقای رحمتی تیم خوبی آماده کردند که تاکتیکی بازی می‌کنند. از بازیکنانم می‌خواهم با انگیزه بازی کنند و نباید امتیاز از دست بدهیم. تیم خوبی داریم و همه عوامل باشگاه در تلاش هستند تا روزهای خوبی برای هواداران رقم بزنند.

وی افزود: نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشتیم و برای هماهنگی بیشتر به بازی‌های بیشتری احتیاج داریم. من به تیمی که داریم امید زیادی دارم. بازیکنان به عشق پرسپولیس به این تیم آمدند و بازیکنان قدیمی هم عاشق تیم هستند. تیم هماهنگی داریم و می‌خواهم برای بازی فردا شخصیت قهرمانی خود را نشان بدهند.

گل‌محمدی درباره محرومیت هواداران آلومینیوم هم گفت: صحبتی آقای درویش کردند که هواداران حاضر شوند،‌ من هم موافقت کردم. ما برای هواداران فوتبال بازی می‌کنیم. مردم حق دارند فوتبال را از نزدیک ببینند. تیم میزبان دوست دارد از میزبانی خودش استفاده کند. ما هم در هر شهری هواداران زیادی داریم. اراک هم شهری پرسپولیسی‌ است. امیدوارم همه بازی‌ها با حضور هواداران باشد.

او درباره حضور بانوان در دیدار استقلال برابر مس کرمان هم گفت: وقتی صحبت‌ از مردم و هواداران است، بخشی از این مردم زنان هستند. آن‌ها هیچ فرقی با مردان ندارند. اتفاق خوبی رخ داده و امیدوارم زیرساخت‌ها برای سایر ورزشگاه هم وجود داشته باشد. امیدوارم ما با توجه به حضور مردان و زنان فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. امیدوارم در همه  ورزشگاه‌ها شاهد حضور حداکثری باشیم. دوست دارم روزی را ببینم نصف ورزشگاه را مردان و نصف را زنان تشکیل بدهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره از دست دادن امتیاز در دو بازی قبلی تیمش هم گفت: من به بحث‌های مثبت بازی فردا فکر می‌کنم. بازیکنانی دارم که در لحظه‌های سخت تصمیم خوب بگیرند و با غیرت هستند. اینکه اتفاق گذاشته روی بازی تاثیر بگذارد درست نیست و فردا یک بازی جدید است و باید بازی خودمان را انجام بدهیم.

او در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان کرد چرا پرسپولیس بازیکن خارجی خوب نمی‌تواند به خدمت بگیرد هم گفت: سوالات شما ارتباطی به بازی ندارد و اینکه بخواهیم وارد جزئیات بشویم به گذشته مربوط است.

انتهای پیام

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد