مناف متالو: مسلمانان پیشانی فرهنگی و علمی جهان هستند

کد خبر: 700336

مدیرکل سیاست، آموزش و پرورش جوانان سازمان کنفرانس اسلامی، گفت: مسلمانان پیشانی فرهنگی و پیشرو در حوزه دانش و فلسفه هستند.

خبرگزاری مهر: عبدالله منافی متالو عصر جمعه در نشست در پرتو ملاصدرا، گفت: این زیرساختی که به عنوان متفکران آینده طراحی شده به دلیل مقابله با چالش های کشورهای مسلمان است.
وی ادامه داد: هدف دیگر این زیرساخت این است که جوانان خوش فکر جهان اسلام برای ایجاد اتحاد هم سوء شوند و همچنین بر آنیم که یک منبع مفکری برای مقابله با اسلام هراسی ایجاد کنیم.
مدیرکل سیاست آموزش و پرورش جوانان کنفرانس اسلامی تاکید کرد: شیراز نقش مهمی در این راستا بر عهده دارد جهان اسلام رنج می برد از اتفاقات بسیار بد برای کشورهای اسلامی و همیشه مسلمانان پیشانی فرهنگی و پیشرو در حوزه علم، دانش و فلسفه جهان مطرح بودند.
منافی یادآور شد: از طرفی فرقه گرایی باعث مشکلات فراوان برای جوانان جهان اسلام شده و متاسفانه شاهدیم که تعداد زیادی از مسلمانان تاکنون نتوانستند جایزه نوبل را بگیرند و ما باید در این راستا هدف گذاری کنیم.
وی ادامه داد: اولین نکته توجه به سنت ها و توجه به علمای اسلام از جمله ملاصدرا و جلال الدین طوسی است که بتوانیم بکراند محکم برای جوانان جهان اسلام پیدا کنیم.
منافی افزود: دانشگاهیان و علمای امروز نقش مهمی در جستجو برای پیدا کردن راهکارهای خروج از مشکلات دارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد