بازیگر پیشکسوت: سال‌هاست مستأجرم +عکس

کد خبر: 944864

رسول نجفیان، بازیگر تلویزیون، ضمن حمایت از پویش «صاحبخانه خوب» گفت: خودم سال‌هاست گرفتار چنین قضیه‌ای هستم، سالیان سال است که مستاجرم و این مساله را بخوبی و با تمام وجودم درک می‌کنم که مستأجران در این روزگار چه می‌کشند.

بازیگر پیشکسوت: سال‌هاست مستأجرم +عکس

خبرگزاری فارس: افزایش مداوم اجاره بهای ساختمان‌های مسکونی و تجاری از جمله معضلات طبقه شهرنشین به‌خصوص درمراکز استان‌هاست. صاحبخانه‌ها اغلب به مجرد افزایش نرخ ارز و التهابات اقتصادی اجاره بها را افزایش می‌دهند و همین مسأله است که اسباب نگرانی طبقه بدون ملک شخصی را موجب شده است.

رسول نجفیان بازیگر پیشکسوت با انتقاد از نابسامانی افزایش اجاره بها گفت: خودم هم مستاجرم و اجاره بهای سنگینی هم پرداخت می‌کنم و درک می‌کنم که واقعا اجاره بهای مسکن معضلی بزرگ است و موافقم که این موضوع دغدغه بسیاری از مردم است و مقامات دولتی باید نظارتی دقیق بر این مسأله داشته باشند و جلوی سوداگری‌ها را بگیرند.

این بازیگر ادامه داد: در کنار مسئولین مملکتی لازم است که خود مردم هم به داد هم برسند یعنی آنها که نیاز مادی ندارند لااقل کرایه‌خانه را افزایش ندهند و البته مدیران هم می‌توانند برای آنهایی که اجاره‌خانه را افزایش نمی‌دهند مشوق‌هایی داشته باشند و فی المثل در دریافت عوارض یا صدور قبوض آب و برق و گاز به صاحبخانه‌های باوجدان تخفیف دهند.

رسول نجفیان با پل زدن به رسانه‌های جمعی و پویش «صاحبخانه خوب» گفت: قطعا تولیدات برنامه‌هایی که ضرورت‌های جامعه، خواسته‌ها و نیازهایشان را متجلی سازند می‌تواند خیلی موثر باشد. لازم نیست همه چیز شعاری و گل درشت باشد بلکه باید از طریق تولیدات واقع‌گرا به مخاطبان آموزش داد.

نجفیان که رمضان امسال سریال «از یادها رفته» را روی آنتن داشت تاکید کرد: درحال حاضر دغدغه مهم آنهایی که مستاجر هستند، این است که بخش عظیمی از درآمدشان برای اجاره منزل هزینه می‌شود و این خیلی سخت و غم انگیز است چون برای چیزی باید پول هنگفت دهند که در مالکیتش هیچ سهمی ندارند.

نجفیان افزود: خودم هم سال‌هاست گرفتار چنین قضیه‌ای هستم چون بچه پایین تهران و محله حسن آبادم و سالیان سال است که مستاجرم و این مساله را بخوبی و با تمام وجودم درک می‌کنم که مستأجران در این روزگار چه می‌کشند.

رسول نجفیان در پایان حرف‌هایش با ابراز امیدواری به گسترش نوعدوستی در مردمان اظهار داشت: خداوند تنمان را سالم نگه دارد که بتوانیم این روزگار را بگذرانیم. از عموم هموطنانی که صاحبخانه‌اند می‌خواهم فقط اندکی خود را جای مستأجران بگذارند و سپس به فکر افزایش کرایه خانه باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد