فیلم: به روحانی رای دادیم که اوضاع بهتر شود، اما بدتر شد!

کد خبر: 761256

زمان زیادی از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نمی گذرد. اوایل امسال بود که کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظره های تلویزیونی و مستندهای انتخاباتی شان از برنامه هایشان صحبت می کردند و در این میان نیز حسن روحانی برای جلب توجه مردم از رفع مشکلات اقتصادی صحبت می کرد. حالا اما اخبار گرانی مردم را متعجب و ناراحت کرده است، زیرا که آنها با هزار امید و آرزو به حسن روحانی رای داده بودند تا شاهد تحقق وعده هایش باشند.

حجم ویدیو: 42.77M | مدت زمان ویدیو: 00:03:50 دانلود ویدیو

سرویس عکس و فیلم فردا: زمان زیادی از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نمی گذرد. اوایل امسال بود که کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظره های تلویزیونی و مستندهای انتخاباتی شان از برنامه هایشان صحبت می کردند و در این میان نیز حسن روحانی برای جلب توجه مردم از رفع مشکلات اقتصادی صحبت می کرد.

اینجا بخوانید: گرانی پشت گرانی/ بنزین ۱۵۰۰ تومان می‌شود!

حالا اما اخبار گرانی مردم را متعجب و ناراحت کرده است، زیرا که آنها با هزار امید و آرزو به حسن روحانی رای داده بودند تا شاهد تحقق وعده هایش باشند.

به همین منظور سایت «فردا» پای درددل مردم نشسته و به آنها این فرصت را داده تا خطاب به رئیس جمهور خودشان صحبت کنند. که در ادامه فیلم آن را می بینید:

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد