قالیباف: امیدواریم طرف غربی در مذاکرات تن به خواسته‌های به حق ملت ایران بدهند

کد خبر: 1169316

وقتی که برجام پذیرفته و امضا شد آن ها زیر توافق زدند و تحریم های بیشتری اعمال کردند زیرا آمریکایی ها می خواهند قلدری کنند؛ اگر در مقابل آن ها نایستیم آن ها کوتاه نمی آیند بنابراین باید در جامعه تولید قدرت کنیم.

قالیباف: امیدواریم طرف غربی در مذاکرات تن به خواسته‌های به حق ملت ایران بدهند

رییس مجلس ‌شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اجازه زیاده خواهی به طرف غربی نمی دهیم گفت که امیدواریم طرف غربی در مذاکرات به خواسته‌های بحق ملت ایران تن دهد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «اگر طرف غربی بخواهد با قلدری به برجام عمل نکند، اجازه زیاده‌خواهی به آنها نمی‌دهیم.

‌ما نشان داده‌ایم اگر آنها چارچوب‌ها را رعایت کنند، ما هم رعایت می‌کنیم؛ امیدواریم طرف غربی در مذاکرات به خواسته‌های بحق ملت ایران تن دهد.»

وقتی که برجام پذیرفته و امضا شد آن ها زیر توافق زدند و تحریم های بیشتری اعمال کردند زیرا آمریکایی ها می خواهند قلدری کنند؛ اگر در مقابل آن ها نایستیم آن ها کوتاه نمی آیند بنابراین باید در جامعه تولید قدرت کنیم./ ایسنا

در جنگ اقتصادی، مجلس مهم ترین اقدام خود را در راستای رفع تحریم ها برداشت در واقع مشخص کردیم که اگر آن ها به برجام و توافق پذیرفته شده سازمان ملل عمل نکنند، اجازه نمی دهیم زیاده خواهی کنند؛ زیرا هیچکس نمی‌تواند حق فعالیت هسته ای در چارچوب پادمان را از ما بگیرد.

برخی آن زمان می گفتند اگر دوربین ها را قطع کنیم فلان اتفاق رخ می دهد اما هیچ اتفاقی رخ نداد و آمریکا تصمیم گرفت بازگردد و امروز مذاکرات در حال انجام است. امیدواریم آنها تن به موضوعات به حق ملت ایران بدهند.

ما نشان دادیم در این چارچوب هستیم و اگر آن ها چارچوب ها را رعایت کنند ما هم چارچوب ها را رعایت می کنیم و اگر آن ها قبول کنند ما هم قبول می کنیم.

با همت جوانان و کارآفرینان امنیت را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کنیم

رئیس مجلس در مراسم یادواره شهدای عملیات رمضان:با همت جوانان و مردم و همچنین کارآفرینان امنیت را برای سرمایه گذاران فراهم می کنیم، در این راستا در مجلس از هیچ تلاشی دریغ نکرده و هیچ لحظه ای درنگ نمی کنیم تا مشکلات مردم خصوصا معیشتی حل شده و کشور رشد کند

 هرجا منطبق بر سنت های الهی حرکت کردیم و به مردم توجه شده، موفقیت نصیب مان شده است.

 

حجم ویدیو: 9.64M | مدت زمان ویدیو: 00:01:16 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد