یک فیلم کمدی از «سد معبر» پیشی گرفت +جدول

کد خبر: 773263

فیلم سینمایی «دختر عمو پسرعمو» با فروش هفتگی ۲۶۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان توانست در رتبه دوم جدول فروش قرار دارد و جایگزین فیلم «سدمعبر» شد. این فیلم در هفته سوم نمایش به فروش کل ۶۶۱ میلیون و ۵۶۸ هزار تومان رسید.

یک فیلم کمدی از «سد معبر» پیشی گرفت +جدول
خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی «دختر عمو پسرعمو» با فروش هفتگی ۲۶۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان توانست در رتبه دوم جدول فروش قرار دارد و جایگزین فیلم «سدمعبر» شد. این فیلم در هفته سوم نمایش به فروش کل ۶۶۱ میلیون و ۵۶۸ هزار تومان رسید.
با نگاهی به جدول فروش هفتگی فیلم‌ها شاهد رونق دوباره گیشه در هفته جاری هستیم و فیلم‌های کمدی صدرنشین جدول شدند.
با نگاهی به جدول فروش هفتگی سینما‌ها شاهد رشد و رونق گیشه نسبت به هفته گذشته هستیم. فیلم سینمایی «آینه بغل» نسبت به هفته گذشته با رشد بیش از ۱۰۰ میلیون مواجه شد. هفته گذشته فروش فیلم به صورت هفتگی ۱ میلیارد و ۶۲۰ میلیون و ۹۵۰ میلیون تومان بودکه در هفته ششم نمایش به فروش ۱ میلیارد و ۷۷۶ میلیون و ۲۳۸ هزار تومان رسید و فروش کل فیلم به رقم ۱۱ میلیارد و ۸۶۸ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان شد و درصدر جدول قرار گرفت.
فیلم سینمایی «سد معبر» با فروش هفتگی ۲۲۱ میلیون و ۸۵۸ هزار تومان در هفته سوم نمایش در رتبه سوم جدول قرار گرفت و فروش کل فیلم به رقم ۷۶۹ میلیون و ۴۹۸ هزارتومان رسید. فیلم سینمایی «عشقولانس» در هفته اول نمایش در رتبه چهارم جدول قرار گرفت این فیلم با فروش هفتگی ۲۰۹ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان در هفته، بعد از «سد معبر» قرار دارد. فیلم به فروش کل ۲۳۵ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان رسید. فیلم سینمایی «پل خواب» در هفته اول نمایش با فروش ۱۱۳ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان رسید و در کل فروش فیلم ۱۲۶ میلیون و ۸۴۴ هزار تومان شد و در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفته است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد