خودزنی مهران غفوریان در سریال «پنچری» +عکس

کد خبر: 691666

مهران غفوریان بازیگر سریال «پنچری» می گوید: نمی توانم بگویم که متن درجه یک فوق العاده ای دارد اما خوب در کل متن بدی نیست و قابل تامل است.

خودزنی مهران غفوریان در سریال «پنچری» +عکس

دیباچه: مهران غفوریان در خصوص حضورش در سریال پنچری که شب گذشته اولین قسمتش از شبکه سوم سیما پخش شد، گفت: نقشی که در این سریال بازی میکنم را دوست دارم و امیدوارم که مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد و سریال بتواند نظر مخاطبان را جلب کند، چرا که تیم خوبی برای ساخت سریال پنچری دور هم جمع شده اند.

 مهران غفوریان
وی در خصوص فیلمنامه این سریال و اینکه امروزه فیلمنامه ها به تکرار افتاده اند نیز گفت: نمی توانم بگویم که متن درجه یک فوق العاده ای دارد اما خوب در کل متن بدی ندارد و قابل تامل است. وی در خصوص حضور ملکه رنجبر در زیر آسمان شهر 4 نیز گفت: امیدوارم که بتوانند در این سریال به ایفای نقش بپردازند. غفوریان درباره حضور رضا عطاران نیز پاسخ داد: فعلا فقط توانسته ام از او قول حضور در تولید کار را بگیرم به عنوان مشاور پروژه ، اما موافقت نکرده که به ایفای نقش بپردازد اما هرکاری از دستم بر بیایید برای حضور وی انجام خواهم داد. وی در پایان گفت: انشالله به زودی به سراغ نگارش متن زیر آسمان شهر 4 و مراحل پیش تولید خواهیم رفت. لازم به ذکر است که در سریال «پنچری» بازیگرانی مانند: یوسف تیموری ، حمید لولایی ، رضا داود نژاد ، مهران غفوریان ،‌ رضا نیکخواه ، سولماز غنی ، زهره فکور صبور،مائده طهماسبی، مریم سعادت ، شهین تسلیمی، شهره سلطانی ، بهشاد شریفیان ،‌ فرزاد حاتمیان ، نازگل فرنقی و حمید غلامی بازیگران اصلی این سریال تلویزیونی هستند. این سریال در چهل قسمت چهل دقیقه ای برای شبکه سوم سیما تولید شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد