خانم بازیگر :خوشحالم که در «ماجان» بازی کردم

کد خبر: 624101

بازیگر فیلم سینمایی «فراری» و «ماجان» در جشنواره فیلم فجر گفت: من فیلمنامه «فراری» را خیلی دوست دارم اما از «ماجان» دفاع میکنم، چرا که دارای مضمونی اجتماعی و سالم، محترم و انسانی است و خوشحالم که در این فیلم حضور دارم.

خانم بازیگر :خوشحالم که در «ماجان» بازی کردم
خبرگزاری فارس: سیما تیرانداز، بازیگر فیلم های سینمای «فراری» و «ماجان» در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر و در حاشیه نشست خبری فیلم «فراری» در گفت وگو با خبرنگار سینما و تئاتر خبرگزاری فارس گفت: من هنوز خیلی فرصت نکردم فیلم های زیادی ببینم و درباره جشنواره نظر بدهم. وی در ادامه افزود: اما سه فیلم ماجان که خودم حضور دارم و فراری هم همینطور و فیلم «نگار» کار آقای جوان که خیلی آن را دوست داشتم و به نظرم فیلم خوب بود اما درباره بقیه فیلم ها نظری ندارم.
سیما تیرانداز
تیزانداز درباره تفاوت نقش های خود در فراری و ماجان گفت: من کار فراری را خیلی دوست دارم هم فیلمنامه هم داستان و هم فیلم را خیلی دوست دارم، علاقه شخصصی که به عرصه اجتماعی دارم مرا به این زمینه جذب می کند بنابراین با این نوع جنس کار آشنا هستم و آن را دوست دارم و از آن لذت می برم. وی با تأکید بر اینکه در کارهای تئاترش نیز به مضامین اجتماعی می پردازد، اظهار داشت: من انتقاد اجتماعی را دوست دارم و سعی میکم محور داستان هایم در کارگردانی تئاتر قرار دهم به خاطر همین هم فیلمنامه فراری را پسندیدم. تیرانداز اظهار داشت: همچنین از فیلم ماجان هم دفاع می کنم چرا که خیلی محترم، انسانی و سالم است و خوشحالم که در این فیلم بازی کردم. وی درباره فعالیت های تئاتری خود نیز گفت: فعلا کاری در دست ندارم اما با آقای رحمانیان قرار است کاری را اسفند ماه در کنش معاصر به صحنه ببریم، مضمون آن کار هم درباره زنان است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد