روزهای هفته دفاع مقدس نامگذاری شد

کد خبر: 445710

عناوین و محورهای تبلیغی روزهای سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی» توسط ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد.

سرویس مقاومت فردا_ عناوین و محورهای تبلیغی روزهای سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی» توسط ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد. هفته دفاع مقدس از سه‌شنبه 31 شهریور ماه آغاز شده و تا سه‌شنبه هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت.
عنوان روز اول, 31 شهریور: « نیروهای مسلح، سلحشوری، پایمردی ». محور تبلیغ: «روز رژه نیروهای مسلح و نمایش توانمندی و نوآوری در صنعت علمی و دفاعی کشور».
عنوان روز دوم، اول مهر: « روحانیت، علم و دانش‌پژوهی، سربازان ». محور تبلیغ: «روز عرفه و توجه به معنویت، عبادت، تجلیل از نقش و جایگاه روحانیت در دفاع مقدس، پاسداشت سربازان، حضور دانش آموزان و دانشجویان در عرصه علم و دانش و روز بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه».
عنوان روز سوم، دوم مهر: « شهیدان، جانبازان، صلابت و فخرآفرینی ». محور تبلیغ: «روز عید سعید قربان، روز ایثار و از خود گذشتن و تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان و روز غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهددا و دیدار از جانبازان».
عنوان روز چهارم، سوم مهر: « معنویت، زنان، خانواده و سلامت ». محور تبلیغ: «حضور پرشور در نماز جمعه، تجلیل از نقش زنان در دفاع مقدس، توجه ویژه به نقش خانواده و تربیت فرزندان و ترویج ارزش‌های دینی و سبک زندگی اسلامی و همچنین سلامت جسم و روان با ورزش همگانی».
عنوان روز پنجم، چهارم مهر: « دفاع همه جانبه، جوانان، پشتیبانی مردمی و اصناف »، محور تبلیغ: «توجه دادن جوانان به بصیرت افزایی و حفظ غرور ملی در پیشبرد کشور، اهمیت به آموزش عمومی و موضوع پدافند غیرعامل، پرداختن به پشتیبانی و حمایت مردم و اصناف از جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس».
عنوان روز ششم، پنجم مهر: « ولایتمداری، رزمندگان، جهادگران، آزادگان، پیشکسوتان »، محور تبلیغ: «تبیین نقش ولایت و رهبری در حماسه شکست حصر آبادان و گرامی‌داشت سالروز عملیات ثامن الائمه(ع) و تجلیل از رزمندگان، جهادگران، آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس».
عنوان روز هفتم، ششم مهر: « وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و بیداری اسلامی و استکبار ستیزی ». محور تبلیغ: «تبیین نقش انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، رهبری، وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی به عنوان الگوی نهضت‌های مقاومت و پایداری و بیداری اسلامی».
عنوان روز هشتم، هفتم مهر: « فرماندهان، عزت‌مداران، حماسه آفرینان ». محور تبلیغ: «سالروز شهادت فلاح، فکوری، نامجو، کلاهدوز، جهان آرا و نکوداشت فرماندهان شهید.
منبع: تسنیم
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد