رونمایی و جشن امضای «به بلندای آن ردا»

کد خبر: 440177

نشست رونمایی و جشن امضای رمان «به بلندای آن ردا» سه شنبه سوم شهریور در فرهنگسرای انقلاب برگزار می‌شود. رسول صدرعاملی نویسنده و کارگردان سینما، محمدرضا بایرامی نویسنده، احمد دهقان نویسنده، محمدرضا زائری نویسنده و کارشناس فرهنگی و سیدعلی شجاعی نویسنده رمان در این نشست حضور می‌یابند

رونمایی و جشن امضای «به بلندای آن ردا»
فردانیوز: آیین رونمایی و جشن امضای رمان «به بلندای آن ردا» آخرین اثر سید علی شجاعی در سیزدهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی و همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌شود .

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نشست رونمایی و جشن امضای رمان «به بلندای آن ردا» سه شنبه سوم شهریور در فرهنگسرای انقلاب برگزار می‌شود. رسول صدرعاملی نویسنده و کارگردان سینما، محمدرضا بایرامی نویسنده، احمد دهقان نویسنده، محمدرضا زائری نویسنده و کارشناس فرهنگی و سیدعلی شجاعی نویسنده رمان در این نشست حضور می‌یابند .

فرهاد قائمیان، بازیگر سینما و تلویزیون خوانش بخش‌هایی از این رمان را برعهده دارد و حمید باباوند مجری و کارشناس سیزدهمین نشست باشگاه کتاب خواهد بود.

«به بلندای آن ردا» رمانی است که در ساعت پایانی عمر غادیه، معشوقه و همسر مامون می‌گذرد؛ ساعتی که از فردای شهادت امام رضا(ع) آغاز می‌شود. راوی رمان مامون است و در این یک ساعت، مامون توسط غادیه محاکمه می‌شود و به اقتضای هر جمله، فلاش بک‌هایی به تاریخ هجرت امام رضا(ع) از مدینه تا ورود به مرو و نیز ماجرای ولایت عهدی ایشان و بعد هم شهادت حضرت دارد.شجاعی این رمان را راوی نقاط عطف این سه سال عمر شریف امام رضا(ع) می‌داند و معتقد است این اثر بیش از آن که تلاش برای وقایع نگاری داشته باشد به جنبه معرفتی و جایگاه والا و شگفت انگیز ولایی ایشان می‌پردازد .

نشست رونمایی و جشن امضای «به بلندای آن ردا» سه شنبه سوم شهریور ساعت 16:30 در سالن سپیده فرهنگسرا انقلاب برگزار می‌شود.

باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی پس از آیین رونمایی، امکان خرید این اثر را با تخفیف 30 درصدی فراهم می کند .

برای شرکت در این نشست می‌توانید به فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی مراجعه کنید .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد