بازی امیر جعفری وهمسرش در یک فیلم+عکس

کد خبر: 247708

مراحل فنی فیلم با دقت و حوصله انجام شد و فیلم هم اینک آماده نمایش است که برای دریافت پروانه نمایش به اداره کل نظارت و ارزشیابی حرفه‌ای سینما ارایه می‌دهیم.

بازی امیر جعفری وهمسرش در یک فیلم+عکس

فارس: سعید سعدی گفت: مراحل فنی فیلم با دقت و حوصله انجام شد و هم اینک فیلم آماده نمایش است که به زودی برای دریافت پروانه نمایش آن‌را ارایه می‌کنیم . «سعید سعدی» تهیه‌کننده درباره فیلم «سیزده» و علت عدم حضور فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت:راش‌های فیلم تحویل دبیرخانه جشنواره شد اما هیئت انتخاب خواستار نسخه کامل فیلم شدند و به همین دلیل فیلم را نپذیرفتند. وی در ادامه گفت: مراحل فنی فیلم با دقت و حوصله انجام شد و فیلم هم اینک آماده نمایش است که برای دریافت پروانه نمایش به اداره کل نظارت و ارزشیابی حرفه‌ای سینما ارایه می‌دهیم. سعدی درباره زمان مناسب نمایش فیلم با توجه به مضمون آن گفت: پس از اکران اول نوروز ، بهترین زمان برای نمایش فیلم است که تلاش می‌کنیم تا فیلم را در آن زمان به نمایش درآوریم.

بنابراین گزارش، ساخت موسیقی فیلم برعهده شروین مهدی‌زاده و تدوین و صداگذاری آن به ترتیب توسط هومن سیدی و مهران ملکوتی انجام شده است. فیلم مضمونی اجتماعی دارد و در راستای کار قبلی کارگردان به شمار می آید. طبق برنامه ریزی انجام شده فیلم ظرف 40 جلسه و در تهران انجام شده است. در این فیلم امیر جعفری، آزادی صمدی، ریما رامین‌فر، امیر جدیدی ، نوید محمدزاده، یسنا میرطهماسب و ویشکا آسایش با حضور افتخاری مهران احمدی به ایفای نقش‌ می‌پردازند. هومن سیدی پیش از این فیلم «آفریقا» را ساخته است که در بخش ویدئویی بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و مورد استقبال منتقدین و کارشناسان قرار گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد