عکس‌های منتشر نشده از شهید شوشتری

کد خبر: 138823

سردار شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه قدس که در تدارک برگزاری همایش وحدت سران طوایف در استان سیستان و بلوچستان بود، صبح روز 26 مهر ماه سال 1388 در اقدامی تروریستی به فیض شهادت نائل آمد.

برنا: سردار سرتیپ پاسدار نور علی شوشتری در سال 1327 در روستای سر ولایت شهرستان نیشابور به دنیا آمد. وی که از فرماندهان پرافتخار و یارگاران نامدار دفاع مقدس محسوب می‌شود در دوران قبل از انقلاب با ارادت ویژه‌ای که نسبت به رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) داشت، به طور مرتب در جلسات ایشان شرکت می‌ نمود و بدین طریق با فضای مبارزه ارتباط داشت. در دوران بعد از انقلاب و مخصوصا در زمان دفاع مقدس نیز در عملیات‌های مختلف - خصوصاً در جبهه جنوب - حضور فعال داشت. سردار شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه قدس که در تدارک برگزاری همایش وحدت سران طوایف در استان سیستان و بلوچستان بود، صبح روز 26 مهر ماه سال 1388 در اقدامی تروریستی به فیض شهادت نائل آمد. عکس‌های زیر، مجموعه‌ای از عکس‌های منتشر نشده این شهید بزرگوار است: عکس زیر مربوط به شهید نورعلی شوشتری است که به همراه چند تن از دوستان سپاهی خود در سال 1365 به زیارت خانه خدا مشرّف شدند.(نفر سمت راست)
سردار شوشتری نفر دوم از سمت راست تصویر و در کنار دیگر دوستان سپاهی خود است و نفر اول در سمت راس سردار قدرت‌الله منصوری جانشین شهید شوشتری و فرمانده قرارگاه قدس جنوب كشور پس از او است.
شهید نورعلی شوشتری نفر دوم از سمت راست تصویر و در کنار دیگر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهید برونسی فرمانده تیپ 18 جوادالائمه علیه‌السلام نفر سوم از سمت راست و شهید فرومندی نفر اول نشسته در سمت راست تصویر است.
سردار نور علی شوشتری در کنار دیگر فرماندهان دفاع مقدس و در کنار سردار رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال طراحی عملیات هستند.
سردار شوشتری در خانه قدیمی خود در نیشابور به همراه سه فرزند خود از چپ به راست و به ترتیب فرج‌الله، حسین و روح‌الله نشسته‌اند.
شهید نورعلی شوشتری در کنار سه فرزند پسر خود و از سمت چپ به راست به ترتیب روح‌الله فرزند دوم، حسین فرزند سوم و فرج‌الله فرزند سوم شهید در حیاط امامزاده حسین اصغر(ع) ایستاده‌اند.
سردار شوشتری در بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در پایگاه بسیج حضرت امام سجاد(ع)، در کنار بسیجیان. به‌علاوه فرزندش روح‌الله که اولین نفر در سمت راست است و نوه بزرگ ایشان که با لباس نظامی است، در کنار او حضور دارد.
شهید شوشتری در مراسم جشن تولد نوه‌اش به نام "مهیا" فرزند فرج‌الله پسر بزرگش حضور دارد.
شهید شوشتری در مراسم جشن تولد نوه‌اش، یک سال بزرگتر شدن او را جشن گرفته و برای او شمع تولدش را روشن می‌کند.
سردار نور علی شوشتری با عبا و در حیاط خانه‌اش در حال تماشای دو نوه‌اش به نام مهیا و مهدی‌یار است.

سردار شهید نور علی شوشتری در جمع نیروهای جوان سپاهی در ستاد نیروی زمینی سپاه.

سردار سرتیپ پاسدار نور علی شوشتری در مقر فرماندهی نیروی زمینی در حال صبحانه خوردن با سربازهای نیروی زمینی سپاه.

سردار شهید نورعلی شوشتری یک ماه قبل از شهادت، در استان سیستان و بلوچستان در حال بازدید از یگان صابرین.

فرج‌الله، پسر ارشد شهید شوشتری در حال وداع با پیکر مطهر پدر شهیدش.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید شوشتری که در حادثه تروریستی زاهدان به شهادت رسید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد