پای ترکان به متروی تهران باز نشد

کد خبر: 860885

در هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، اعضای شورا رای به حضور ترکان و شافعی به مجمع عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران ندادند.

پای ترکان به متروی تهران باز نشد

خبرگزاری فارس: در هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، اعضای شورا رای به حضور ترکان و شافعی به مجمع عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران ندادند.

در هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران معرفی سه نفر افراد مطلع و صاحب نظر جهت عضویت در مجمع عمومی راه‌آهن شهری تهران مطرح شد.

در ادامه افشین حبیب‌زاده عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران افزود: بر اساس پیشنهاد شهردار تهران اکبر ترکان، غلامرضا شافعی و شاهپور رستمی برای مجمع عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران معرفی شدند.

در ادامه محسن پورسیدآقایی اظهار داشت: مجمع یک نهاد سیاست‌گذاری است و باید افراد با تجربه‌های فراوان در مجمع حضور داشته باشند و مجمع مترو سالی دو بار تشکیل می‌شود و نیاز است که در این مجامع افراد باتجربه با سیاست‌های کلان حضور داشته باشند.

وی افزود: تیم مدیریت اجرایی ما فعال و پا به کار است و باید مجمع افراد باتجربه‌ای داشته باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ترکان و شافعی ارتباطات و تجربه‌های بالایی دارند و می‌توانند مسائل مترو را در کلان حل و فصل کنند.

وی گفت: ترکان، شافعی تجربه زیادی در کشور دارند ومی‌توانند راهنمای این جوانان باشند.

در ادامه انتخاب این سه نفر مورد رای‌گیری قرار گرفت و اعضای شورای شهر تهران رای به حضور و شافعی در مجمع عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران ندادند و تنها رستمی رای آورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد