شورای مهارت تشکیل شود

کد خبر: 849914

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به بحث کارآفرینی گفت: شورای مهارت این استان هر چه سریع‌تر تشکیل و فعال شود.

شورای مهارت تشکیل شود
ایرنا: محمود تقی پور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر به مناسبت ۶ مرداد روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افزود: در صورت تشکیل و فعال شدن شورای مهارت چهارمحال و بختیاری به راحتی می‌توان نیاز‌های مهارتی استان را شناسایی و آموزش‌های لازم در این راستا را ارائه کرد.
وی افزود: آموزش مهارت به دانش آموزان متوسطه دوم در رشته‌های خاص می‌تواند در ترویج خلاقیت، مهارت، کارآفرینی و رونق اشتغال مؤثر باشد. تقی پور تصریح کرد: هم اینک در شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری آموزش‌های تخصصی فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود. وی یادآور شد: ۱۹۰ آموزشگاه بخش خصوصی نیز به منظور ارائه آموزش‌های تخصصی رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری زیر نظر اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فعالیت دارد. مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کشت گیاهان دارویی، بافت فرش دستباف، امور خدماتی، تولید پوشاک، تراشکاری، مکانیکی، جوشکاری، برق صنعتی و ... از مهمترین آموزش‌های ارائه شده به متقاضیان فنی و حرفه‌ای در این استان است. وی گفت: در بسیاری از رشته‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری بلافاصله پس از پایان دوره نسبت به تولید و ایجاد اشتغال اقدام می‌شود. تقی پور توصیه کرد: خانواده‌ها در کنار تحصیلات عالی فرزندان خود نسبت به برنامه ریزی برای فراگیری آموزش‌های مهارت فنی و حرفه‌ای اقدام کنند. به گزارش ایرنا، ششم مرداد به نام روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نامگذاری شده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد