تمهیدات خط ۵ مترو برای دیدار استقلال-ذوب آهن

کد خبر: 813679

مدیر ارتباطات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال استقلال-ذوب آهن ساعت کار خط ۵ مترو تهران از ۲۱:۳۰ به ۲۳:۳۰ افزایش می‌یابد.

تمهیدات خط ۵ مترو  برای دیدار استقلال-ذوب آهن

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیر ارتباطات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال استقلال-ذوب آهن ساعت کار خط ۵ مترو تهران از ۲۱:۳۰ به ۲۳:۳۰ افزایش می‌یابد.

محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال-ذوب آهن و استفاده هواداران از خط ۵ مترو برای حضور در ورزشگاه، ساعت پایان کار و سرویس دهی این خط از ۲۱:۳۰ به ۲۳:۳۰ افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: به منظور تسهیل در تردد و رفاه حال تماشاگران خدمات خط ۵ مترو تهران از تهران به کرج و بالعکس تا ساعت ۲۳:۳۰ خواهد بود.

گفتنی است؛ خط ۵ مترو تهران از ایستگاه صادقیه تهران آغاز و تا گلشهر کرج امتداد دارد و ایستگاه ورزشگاه آزادی در این خط وجود دارد. این خط به دلیل عملیات بهسازی تا ساعت ۲۱:۳۰ فعال است که با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی خدمات این خط تا ۲۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد