هاشمی: آسیب‌های اجتماعی در سال ۹۶ افزایش یافت

کد خبر: 793319

هاشمی افزود: امروز در جامعه یکی از مهمترین مطالبات عمومی، مبارزه با فساد و کاهش تخلفات و مفاسد اقتصادی است و در این حوزه شورای پنجم حاکم کردن اصل شفافیت و کاهش انحصار، رانت و تبعیض در مدیریت شهری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار می‌دهد.

هاشمی: آسیب‌های اجتماعی در سال ۹۶ افزایش یافت
خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز در جامعه یکی از مهمترین مطالبات عمومی، مبارزه با فساد، کاهش تخلفات، رانت و مفاسد اقتصادی است و در این حوزه شورای پنجم، حاکم کردن اصل شفافیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز در جامعه یکی از مهمترین مطالبات عمومی، مبارزه با فساد، کاهش تخلفات، رانت و مفاسد اقتصادی است و در این حوزه شورای پنجم، حاکم کردن اصل شفافیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است. محسن هاشمی در پنجاه و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: رویکرد شورای شهر تهران در سال آینده توجه بیشتر به وظایف نظارتی و در اولویت قراردادن حل معضلات اصلی شهر تهران است. وی ادامه داد: در روز‌های پایانی سال قرار داریم، ایامی که برای اکثر شهروندان این روز‌ها با طراوت و مقدمه تعطیلات نوروزی است، اما برای خدمتکذاران شهرداری و دیگر دستگا‌ه‌ها مانند نیروی انتظامی، اورژانس و همچنین مادران پرکارترین روز‌های سال می‌باشد که جا دارد از طرف اعضای شورای شهر تهران به همین مناسبت به این افراد خداقوت گفته شود. هاشمی افزود: ویژگی سال ۹۶ برای مدیریت شهری تهران ثبت رکورد بی‌سابقه مشارکت شهروندان تهرانی در انتخابات شورای شهر بود که هم نشان‌دهنده مطالبه جدی ایجاد تحول در مدیریت شهری و هم نشانگر میزان اهمیت مدیریت شهری در افکارعمومی بود که با آرایی حدود سه برابر دوره‌های گذشته شورای پنجم را موظف به تحقق مطالبات خود کرد. وی افزود: بار امانت مردم بر دوش ما بار سنگینی است که تلاش کردیم طی حدود شش ماه سپری شده از مسئولیت شورای پنجم آن را به سوی مقصد ببریم و قطعا توان و عملکرد ما در برابر انتظارات شهروندان و وظایفمان دچار قصور و تقصیر می‌باشد، اما تلاش ما بر این است که در سال جدید با استفاده از تمامی توان و ظرفیت کارشناسی و اختیارات قانونی، تحول و بهبود در عملکرد مدیریت شهری را تسریع کنیم. هاشمی گفت: رویکرد شورای شهر تهران در سال آینده توجه بیشتر به وظایف نظارتی شورا و در اولویت قراردادن حل معضلات اصلی شهر تهران از طریق اقدامات زیربنایی و شتاب در روند توسعه پایداری شهر است. هاشمی افزود: امروز در جامعه یکی از مهمترین مطالبات عمومی، مبارزه با فساد و کاهش تخلفات و مفاسد اقتصادی است و در این حوزه شورای پنجم حاکم کردن اصل شفافیت و کاهش انحصار، رانت و تبعیض در مدیریت شهری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار می‌دهد. وی ادامه داد: از شهروندان می‌خواهیم با مطالبه‌گری و نقد سازنده، مدیریت شهری در سال ۹۷ را تداوم بخشند چرا که بدون حمایت و همراهی مردم نمی‌توان گامی را به جلو برداشت. رئیس شورای شهر تهران افزود: سال ۹۶ برای شهروندان تهرانی توأم با معضلات جدی در حوزه آلودگی هوا، نگرانی در برابر خطر زلزله و افزایش آسیب‌های اجتماعی بود که تلاش می‌کنیم این معضلات را اگر در سال پیش قابل رفع نبودند، کاهش دهیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد