تمامی دستگاه‌های استان تهران در آماده‌باش هستند

کد خبر: 764603

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به زلزله ۴.۲ ریشتری بامداد امروز در مرز استانهای تهران و البرز گفت: تمامی دستگاههای ذیربط استان تهران که در وضعیت سفید درآمده بودند دوباره در وضعیت آماده‌باش و زرد هستند.

تمامی دستگاه‌های استان تهران در آماده‌باش هستند

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به زلزله ۴.۲ ریشتری بامداد امروز در مرز استانهای تهران و البرز گفت: تمامی دستگاههای ذیربط استان تهران که در وضعیت سفید درآمده بودند دوباره در وضعیت آماده‌باش و زرد هستند.

حسین الماسی درباره زمین‌لرزه 4.2 ریشتری که بامداد چهارشنبه مرز استان‌های تهران و البرز را لرزاند، اظهار کرد: این زمین‌لرزه یکی از پس لرزه‌های زلزله 5.2 ریشتری هفته گذشته ملارد بود.

وی ادامه داد: بعد از وقوع زمین لرزه بامداد امروز، تمامی دستگاهها اعم از هلال احمر، اورژانس، شهرداران و فرمانداران شهرستانهای استان تهران که در وضعیت سفید بودند به وضعیت زرد و حالت آماده باش درآمدند.

مدیرکل بحران استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر تمامی دستگاههای ذیربط استان در حالت آماده‌باش هستند، تصریح کرد: بعد از وقوع زلزله بامداد امروز تمامی فرمانداران و شهرداران استان به محل بروز زمین‌لرزه عزیمت کردند.

به گفته الماسی، به غیر از فرمانداران و شهرداران شهرستانهای قدس، ملارد و شهریار سایر فرمانداران 13 شهرستان دیگر استان تهران نیز به سرعت به محل وقوع زمین لرزه رهسپار شدند.

وی بروز این زمین‌لرزه‌ها را به نوعی مانور، تجربه‌اندوزی و هشدار مفید دانست و متذکر شد: تمامی دستگاهها و مسئولان ذیربط در بروز مواقع بحرانی آماده هستند و در حال حاضر نیز این آماده‌باش از سوی همه متولیان امر وجود دارد.

مدیرکل بحران استان تهران خاطرنشان کرد: بعد از وقوع زمین‌لرزه بامداد امروز، نزدیک به چهار نفر بر اثر استرس و در زمان گریز از محلهای مسکونی در منطقه ملارد دچار مصدومیت شدند و خوشبختانه حادثه تلخی رخ نداد ضمن اینکه به سرعت در ورودی ورزشگاهها به روی مردم باز شد و هیچ مشکلی در این راستا ایجاد نشد.

الماسی با اشاره به آماده‌باش دستگاههای مختلف استان اظهار کرد: تمامی مرخصی‌های مدیران کل، فرمانداران و شهرداران لغو شده و فقط با دستور استاندار انجام می‌گیرد.

وی با تقدیر از تمامی دستگاههای ذیربط، امداد‌رسان، نیروی انتظامی و قرار‌گاه ثارالله به مردم توصیه کرد: مردم آرامش خود را در لحظات بروز زمین لرزه حفظ کنند و به هیچ عنوان به شایعات توجه نداشته باشند؛ نیروی انتظامی نیز به طور حتم با شایعه‌سازان و برهم زنندگان آرامش مردم برخورد جدی می‌کند.

گفتنی است، زلزله‌ای با قدرت 4.2 ساعت 00:54 دقیقه بامداد مرز استانهای تهران و البرز را لرزاند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد