پاسخ معاون شهردار تهران به برخی شایعات

کد خبر: 674577

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اظهار تاسف و تعجب نسبت به برخی شایعات مبنی بر اینکه تعدادی از معاونان و مدیران شهرداری تهران در محل کار خود حاضر نمی شوند، گفت: با تمام توان اقدامات و فعاليت هاى شهردارى تهران را پيگيرى مي كنيم .

شهرنوشت: سیدجعفر تشکری هاشم در جواب افرادی که با شايعات بى اساس قصد ايجاد نگرانى براى مردم و همكاران را دارند، گفت: باید بگویم با عزمی جزم تا دقیقه آخر خادم شهروندان و همكارانمان خواهيم بود. وی همچنين اظهارداشت: خدمت به مردم و همکاران عزیز درمجموعه شهرداری تهران حزب و جناح خاصی نمی شناسد و تاریخ ندارد، لذا مطابق برنامه هاى مصوب سالانه در خصوص امورات شهردارى پيگيرى و اقدام مى شود.
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه كارهاى زيربنايي و فعاليت هاى نگهداشت شهر مثل گذشته و با شتاب بيشتر دنبال خواهند شد و نسبت به گذشته هیچ تفاوتی در روند فعالیت معاونین حاصل نشده است، خاطر نشان کرد: مجموعه خدوم شهرداری تهران اعم از مدیران ارشد و میانی ، کارشناسان و کارکنان این مجموعه باتمام توان آماده ارایه خدمت به شهر هستند.
تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه حق بدیهی و طبیعی هر کسی که به عنوان شهردار انتصاب می شود این است که مجموعه مدیریتی خود را انتخاب نموده و با آنها کار کند، خاطرنشان کرد: کار در شهرداری تهران شامل مجموعه ای ازفعالیت های اجرایی و خدماتی است که حتی یک دقیقه تعطیل بردار نیست و ازاین رو تا آخرین دقیقه بر عهدی که با خدای خود و تعهدی که نسبت به مردم و همکارانمان داریم پایبندیم و وظایف خود را تمام و کمال انجام می دهیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد