رئیسی: سپاه پناه مردم در حوزه خدمت رسانی و سازندگی است

کد خبر: 987567

حجت الاسلام رئیسی گفت: سپاه پناه مردم در همه حوزه‌ها از جمله در حوزه خدمت رسانی و سازندگی است.

رئیسی: سپاه پناه مردم در حوزه خدمت رسانی و سازندگی است

باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در حاشیه بازدید از رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی نیروی زمینی سپاه گفت: توفیقی است برای بنده که از توانایی‌های مثال زدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان بازدید داشته باشم.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی شهید آیت‌الله صدوقی، بیمارستان مجهز و به روز و کار ارزشمندی بود، تصریح کرد: این توانایی که پیرو دستور قرآن کریم مبنی بر «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» است و از جمله توانایی‌هایی است که امروز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتو رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا وجود دارد. این توانایی برای مردم بسیار امیدبخش و برای دشمنان بسیار ناامیدکننده است.

رئیس قوه قضاییه افزود: این توانایی که نیرو‌های مسلح ما می‌توانند تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنند، به برکت انقلاب اسلامی وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه امروز هر جا سخن از خدمت است، نام سپاه می‌درخشد، بیان داشت: در کمک و مساعدت به مردم، در حوزه آفات و بلایای طبیعی و همچنین خدمتگزاری به مردم در مقابل ویروس منحوسی که سلامت جامعه را تهدید می‌کند، نام سپاه می‌درخشد.

وی خاطرنشان کرد: این رزمایش عظیم که از سوی قرارگاه امام رضا (ع) در سراسر کشور توسط نیرو‌های مسلح و از جمله نیروی زمینی سپاه انجام می‌شود و به میدان آوردن نیرو‌های جهادی در این عرصه و اینکه طلاب و بسیجیان در این میدان در کنار مردم هستند و مردم احساس تنهایی نمی‌کنند، کار بسیار ارزشمندی است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به گزارشاتی که توسط فرماندهان بیان شد، گفت: این گزارش‌ها حاکی از آن است که سپاه با تمام توانایی در میدان و در کنار مردم حضور دارد تا به مردم امید دهد و پناهی برای مردم باشد.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: امروز اگر این جمله را به کار ببرم، حتما مبالغه نیست که سپاه پناه مردم در همه حوزه‌ها از جمله در حوزه خدمت رسانی و سازندگی است. هرجا سخن از یک پروژه عظیم ملی است، نام سپاه می‌درخشد و این مجموعه با استفاده از با تجربه‌ترین و متخصص‌ترین نیرو‌ها کار‌ها و پروژه‌های عظیم کشور را انجام می‌دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد