نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی:

قالیباف بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم است/تصمیمات قالیباف، صحن محور بود

کد خبر: 1293658

رئیس کمیسیون عمران مجلس یازدهم با بیان اینکه قالیباف بهترین گزینه بر ریاست مجلس دوازدهم است تاکید کرد: مدیریت دکتر قالیباف بر مجلس یازدهم به خوبی نشان داد که وی در تصمیمات مربوط به مجلس صحن محور بوده است.

قالیباف بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم است/تصمیمات قالیباف، صحن محور بود

سرویس سیاسی فردانیوز : رئیس کمیسیون عمران مجلس یازدهم با بیان اینکه قالیباف بهترین گزینه بر ریاست مجلس دوازدهم است تاکید کرد: مدیریت دکتر قالیباف بر مجلس یازدهم به خوبی نشان داد که وی در تصمیمات مربوط به مجلس صحن محور بوده است.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت و گو با خبرنگار فردا  با اشاره به نامزدهای ریاست مجلس دوازدهم و تاثیر سوابق این افراد در کسب این کرسی تاکید کرد: در حال حاضر گزینه‌هایی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام آمادگی کردند که دکتر محمد باقر قالیباف از جمله چهره‌های شاخص در این بخش است.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قالیباف سوابق مدیریتی و اجرایی زیادی دارد، بیان کرد: دکتر قالیباف همچنین پیرو ریاست بر مجلس یازدهم ، سوابق تقنینی مناسبی کسب کرده و رویکرد وی در یک سال اخیر نشان داد که حساسیت ویژه‌ای جهت تدوین و تصویب قوانین دارد. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قالیباف طرح‌ها و لوایح را به درستی در مجلس مورد بررسی قرار داد تأکید کرد: ماحصل این نوع مدیریت، شکل‌گیری قوانینی بود که موضوعات زیرساختی اقتصادی را دچار تحول کردند که از جمله آن می‌توان به تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار، جهش تولید دانش بنیان، جهش تولید مسکن اشاره کرد.

وی تأکید کرد: همچنین تحت مدیریت دکتر قالیباف بر مجلس یازدهم ، مسائل مربوط به امور معیشتی مردم به جد مورد رسیدگی قرار گرفت، از این رو طرح‌ها و لوایح مهم معیشتی در این مجلس به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قالیباف در نهایی‌سازی طراح و لوایح با یک نگاه فنی و کارشناسی به موضوعات می‌پرداخت، گفت: مدیریت دکتر قالیباف بر مجلس یازدهم به خوبی نشان داد که وی در تصمیمات مربوط به مجلس صحن محور است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد