دکه/ بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور

عاقبت اپوزیسیون

کد خبر: 1228921

در بسته خبری پیش رو به بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور می‌پردازیم.

عاقبت اپوزیسیون

گروه سیاست سایت فردا - در بسته خبری پیش رو به بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور می‌پردازیم.

 

جوان: حوزه‌های علمیه ارتباطشان با مردم را در اینترنت تقویت کنند/ نظام سلطه از غفلت ما در تشکیل مساجد مجازی استفاده کرده

هرچند برای برخی هنوز پذیرفته نیست اما واقعیت آن است که اینترنت جزو لاینفک زندگی انسان‌‌ها و از جمله مردم ایران است و بایستی برای آن برنامه‌های ایجابی داشت.

روزنامه جوان در این زمینه نوشته: در گذشته نه چندان دور و در چند دهه قبل، حوزه‌های علمیه ارتباط خوب و منسجمی با مردم برقرار کرده و ضمن ارتباط معنوی و چهره به چهره و آموزش قرآن و مسائل دینی، پاسخگوی احکام و سایر نیاز‌های مردم در حوزه دین و معنویت بودند.  حوزه‌های علمیه که نسبت به فرهنگ جامعه و دین مردم مسئولیت دارند به نظر می‌رسد که از قافله پرسرعت ارتباطات جا مانده‌اند. اگر چه در حوزه‌های علمیه در راستای استفاده از فضای اینترنت اقدام خوب و ارزشمندی انجام شده و گاهی برخی از روحانیون به صورت خودجوش و موردی اقدام به ارتباط با مردم از طریق سامانه‌های اینترنتی (اپلیکیشن‌ها) نموده‌اند، اما این اقدامات به هیچ وجه با نیاز‌های مردم به‌ویژه نسل جوان تناسب ندارد. نظام سلطه و شیاطین غربی (از غفلت ما در تشکیل مساجد مجازی و تحکیم پیوند با جوانان استفاده کرده و) سوراخ دعا را به خوبی یافته‌اند و با صرف هزینه‌های گزاف در صدد سازماندهی جوانان در دهکده‌هایی هستند که کدخدایش و ریسمانش در دست خود آن‌ها باشد و از این طریق برنامه واگرایی و متنفرسازی جوانان از دین، فرهنگ و هویت ملی و حرکت به سمت ولنگاری و لاابالی گری را محقق سازند.

 

شریعتمداری: کامنت‌های منفی و حمایت از اغتشاشگران در کانال‌های مدعیان اصلاحات، کار مردم نبود

پس از حضور پلیس آلبانی در کمپ منافقین بخش عمده‌ای از فعالیت اکانت‌های جعلی متعلق به این گروهک از کار افتاد که نتیجه آن در فضای مجازی مشهود بود.

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در این خصوص نوشته: رصد کانال‌های تلگرامی وابسته به برخی از مدعیان اصلاحات و شماری از سلبریتی‌ها و مشاهده تعداد مراجعه‌کنندگان به این کانال‌ها و نظراتی (پست‌ها و کامنت‌ها)‌ که در این کانال ثبت می‌کنند، نشان می‌دهد که تعداد مراجعه‌کنندگان سه‌شنبه -‌۳۰ خرداد- نسبت به روزهای قبل کاهش بسیار چشمگیری داشته است و این تعداد در برخی از کانال‌ها به صفر رسیده است.  ۳۰ خرداد، بعد از رخدادهای پاریس و آلبانی و مشکلاتی که برای سازمان منافقین پدید آمده بود، تعداد کامنت‌ها و نظرات ثبت شده در کانال‌های مورد ‌اشاره به شدت کاهش یافته و در مواردی به صفر رسیده است و آن سؤال این است؛ آیا این واقعیت قابل انکار است که کامنت‌ها و نظراتی که علیه جمهوری اسلامی ایران و در حمایت از اغتشاشگران در کانال‌های تلگرامی تحت مدیریت شما نوشته می‌شد از تروریست‌های سازمان منافقین بوده است؟! و برخلاف آنچه که ادعا می‌کردید و یا به غلط تصور می‌کردید‌(!) ارسال‌کننده این پیام‌ها و کامنت‌ها مردم شریف این مرز و بوم نبوده‌اند؟! گرچه بسیار بعید است که از مفاد و محتویات کامنت‌ها متوجه نشده باشید که مراجعه‌کنندگان شما یک مشت تروریست رذل و قاتل ۱۷ هزار تن از پاک‌ترین انسان‌های این دیار بوده‌اند! اگر این احتمال خوشبینانه را باور داشته باشیم -که باور آن آسان نیست- وقت آن است که به خود آئید و بیش از این در باشگاه دشمنان تابلودار نظام که تروریست‌های منافق در اجاره آنها هستند، کباده نکشید!

 

جام جم: جمهوری اسلامی در برگرداندن بازی به نفع خود تبحر و تخصص ویژه‌ای دارد

عناصر اپوزیسیون در تحلیل یورش پلیس آلبانی به کمپ منافقین سردرگم شده‌اند و هنوز نتوانسته‌اند شرایط جدید را هضم کنند.

روزنامه جام جم در این ارتباط با اشاره به واقعه ۳۰ خرداد آلبانی نوشته: منافقین از ارکان اصلی جنگ ترکیبی سال گذشته علیه ایران بودند ولی از دو شب پیش و با جمع‌شدن تشکیلات فنی منافقین، به‌ویژه جمع‌آوری تجهیزات رایانه‌ای آنها فضای رسانه‌ای آرام‌تر شده و دیگر جوانان محلات!!! در توییتر هر شب یک جای ایران را فتح نمی‌کنند و هزاران اکانت فیک و فحاش که از خانه سالمندان تیرانا به‌روز می‌شد تعطیل شده است. از آن‌سو هم کشور بی‌دفاع آلبانی فهمید همکاری با صهیونیست‌ها و سفر به اسرائیل برایشان هیچ دستاوردی نخواهد داشت و باید سریعا اقتضائات دنیای جدید و هندسه جدید قدرت را درک کند وگرنه در این فعل و انفعالات از نقشه ناپدید می‌شود! اپوزیسیون ایرانی همیشه ضعیف بوده و بعضا از فهم برخی بدیهیات عاجز است، آنها نمی‌دانند و یا نمی‌‌خواهند بدانند که حامیان آنها به‌راحتی از اپوزیسیون عبور می‌کنند. کسانی که امروز در جایگاه اپوزیسیون قرار دارند باید بدانند عاقبت‌شان همین عاقبت منافقین است. آمریکا و اروپا در برابر ایران به‌راحتی از آنها گذر خواهند کرد. جمهوری اسلامی دو موضوع را بارها ثابت کرده است. اول این‌که در برگرداندن بازی به نفع خود تبحر و تخصص ویژه‌ای دارد. از سوی دیگر بارها نشان داده که به‌راحتی از اقدامات ضدامنیتی علیه شهروندان خود نمی‌گذرد. حال این اقدامات اگر در خاک ایران باشد، فاعل با اقدام تنبیهی جدی روبه‌رو خواهد شد. جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده هرکسی اقدامی علیه ایران انجام دهد، هرکجای این کره‌خاکی باشد به ایران آورده خواهد شد و به مجازات خواهد رسید. دیر و زود دارد، سوخت‌وسوز ندارد.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد