محصولی و جلیلی؛ گزینه‌های پایداری

کد خبر: 1055214

عضو جبهه پایداری گفت: انشاالله با سازوکاری که تعیین می‌شود وارد صحنه خواهیم شد.

محصولی و جلیلی؛ گزینه‌های پایداری

گروه سیاست سایت فردا – برخی از سیاسیون در جریان اصولگرا معتقدند که پایداری وزن چندانی ندارد اما بر اساس تجربه می‌توان گفت که این طیف نقش قابل اعتنایی در بازی اصولگرایان دارد. همراهی یا عدم همراهی این بخش از اصولگرایان در شکل گیری یا عدم شکل‌گیری اجماع و نهایتا نتیجه تاثیر قابل اعتنایی دارد لذا تحرکات و تصمیمات پایداری می‌تواند از جمله حاشیه‌سازترین موضوعات انتخاباتی تلقی شود. 

مثلا اظهارات اخیر محمدناصر سقای بی‌ریا که در گفت‌وگویی با «برنا» می‌گوید «محصولی و جلیلی هر دو گزینه های پایداری هستند». اهمیت این سخن آنجاست که بسیاری از تحلیل‌گران و رسانه‌ها در روزها و هفته‌های اخیر از حمایت پایداری از کاندیداتوری رئیسی گفته و حتی ادعا کردند که اعضای پایداری در مجلس در حال امضا جمع کردن برای دعوت از رئیس قوه قضاییه هستند!

نکته دیگر اینکه مثل همیشه نگرانی‌هایی درباره نحوه همراهی پایداری و سایر اصولگراها وجود دارد. شاهد آنکه هر دو سازوکار انتخاباتی شورای وحدت و ائتلاف در پی جلب نظر پایداری هستند. سقای بی‌ریا البته می‌گوید «ما در انتخابات مجلس سازوکار وحدت را اعلام و پیگیری کردیم و به نتیجه رسیدیم. انشاالله با سازوکاری که تعیین می شود وارد صحنه خواهیم شد اما اصولگرایانی که پایداری را تخریب می کنند به ما لطف دارند.»

وی در ادامه این مصاحبه انتخاباتی می‌گوید: « در رابطه با انتخابات ۱۴۰۰ گزینه نهایی هنوز مطرح نشده است. انتخاب های ما گسترده است و به یکی دو نفر محدود نیست اما جلیلی و محصولی از گزینه ها هستند.»

او همچنین به موضوع مشارکت در انتخابات اشاره کرده و از خوشبینی خود در این باره می‌گوید. سقای بی ریا معتقد است: « حدس من بر این است که نارضایتی مردمی موجب خواهد شد مردم از انتخابات استقبال کنند. مردم به صندوق های رای ایمان دارند. مردم دریافته اند از صندوق کسی بیرون می آید که خودشان می خواهند و باید فعال باشند.»

سقای بی ریا در پایان گفت: ما کسانی را که به پر شورتر شدن انتخابات کمک می کنند در نظر داریم ضمن اینکه فکر نمی کنم جبهه پایداری کاندیدای خانم داشته باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد