انتقاد کواکبیان از گرانی پراید/سلیمی: قیمت پراید مانند هلیکوپتر در حال پرواز است

کد خبر: 993253

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با توجه به زلزله اخیر پایتخت از رئیس جمهور خواست که طی دستوری به وزیر راه و شهرسازی شورای ساماندهی امور پایتخت جدی‌تر گرفته شود.

انتقاد کواکبیان از گرانی پراید/سلیمی: قیمت پراید مانند هلیکوپتر در حال پرواز است

ایسنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی از افزایش قیمت خودرو پراید انتقاد کرد و از وزیر کشور خواست که این موضوع را جدی بگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: به وزیر راه و شهرسازی دستور دهید که با توجه به زلزله اخیری که در دماوند و پایتخت آمد، شورای ساماندهی امور پایتخت را جدی بگیرند. ۵.۱ ریشتر زلزله آمد و اگر این مقدار بالاتر باشد و به تهران نزدیک‌تر باشد می‌گویند ۴ میلیون نفر از بین می‌روند.

کواکبیان در پایان تذکر خود تاکید کرد: لااقل طرح‌های که برای ساماندهی تهران و برای انتقال پایتخت نوشته شده را جدی بگیرید در این زمینه قانون‌های نیز وجود دارد. در پایان از وزیر بهداشت و درمان می‌خواهم که حق و حقوق پرستاران را با دقت کامل اجرا کند.

سلیمی: قیمت پراید مانند هلیکوپتر در حال پرواز است

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت نابسامان خودروی داخلی گفت: شما پراید تولید می‌کنید نه هلیکوپتر، اما قیمت پراید همچون هلیکوپتر دائم در حال پرواز است.

به گزارش ایسنا، علیرضا سلیمی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس، گفت: در خصوص افرادی که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کردند با دیوان محاسبات تماس داشتیم، آقایان گفتند لیست افراد را به هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرده‌اند. هیات رئیسه توجه کند که بر اساس اصل ۸۴ قانون اساسی همه نمایندگان می‌توانند در تمام امور کشور ورود پیدا کنند. پس لازم است این لیست در اختیار آن‌ها نیز قرار بگیرد.

وی با انتقاد از افزایش قیمت خودرو داخلی گفت: شما پراید تولید کرده‌اید نه هواپیما، نه هلیکوپتر، اما قیمت آن همچون قیمت هلیکوپتر دائم در حال پرواز است. آقای رئیس جمهور آیا الان وقت آن است که به وزیر صنعت دستور بدهید که قیمت خودرو را بررسی کند؟ آیا الان وقت آن است؟ لازم است به قیمت سایر اقلام نیز رسیدگی کنید.

وی در پایان اضافه کرد: آقای جهانگیری آیا فراموش کرده‌اید که در زمان انتخابات به مردم می‌گفتید در گذشته هر روز صبح که بیدار می‌شدید قیمت‌ها تغییر می‌کرد. لازم است صحبت‌های خود را مرور کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد