بذرپاش: آمریکایی‌ها سیلی سختی از نیروی مقتدر سپاه دریافت کردند

کد خبر: 970293

رئیس هیئت مدیره بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: سپاه به عهد خود عمل کرد و هنوز مراسم خاک‌سپاری سردار سلیمانی به پایان نرسیده بود که سیلی سختی به آمریکایی‌ها زدند.

بذرپاش: آمریکایی‌ها سیلی سختی از نیروی مقتدر سپاه دریافت کردند

خبرگزاری تسنیم: مهرداد بذرپاش در آیین عزاداری شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که در مسجد ولیعصر (عج) سمنان برگزار شد به ویژگی‌های برجسته اخلاقی و رفتاری حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: اخلاق‌مداری، ولایتمداری اخلاص، توانمندی و شجاعت از ویژگی‌های بارز این سردار رشید اسلام بود.

وی شهید سردار سلیمانی را سرمایه کشور، انقلاب و نظام دانست و گفت: این سردار والامقام میدان‌دار جبهه مقاومت بود و به عبارتی علم مقاومت را به اهتزاز درآورد.

رئیس هیئت مدیره بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه آرمان و هدف سردار قاسم سلیمانی ستاندن حق مظلوم از ظالم بود گفت: سردار سلیمانی مجاهدی نستوه در دفاع از مستضعفان بود و همین ویژگی‌های اخلاقی بود که این شهید امروز محبوب دل‌ها است.

بذرپاش با بیان اینکه سردار سلیمانی وابستگی به هیچ حزبی نداشت و چهره‌ای فراجناحی بود افزود: این سردار پرافتخار ایران و جهان اسلام برترین الگو در دفاع از کیان انقلاب و نظام و اهداف و ارزش‌های والای آن است.

وی با بیان اینکه تدبیر رهبر معظم انقلاب و مجاهدت‌های بی‌دریغ سرداران رشیدی همچون سردار سلیمانی این نظام را از کید و مکر و توطئه دشمنان حفظ کرده است اظهار داشت: سردار سلیمانی پرورش‌یافته در دامان انقلاب و حاکمیت ولایت‌فقیه است.

رئیس هیئت مدیره بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به قدرت، عزت و شکوه و عظمت ایران در جهان گفت: برکت وجود رهبری و سردارانی همچون سلیمانی‌ها است که امروز ایران در اوج قدرت و عزت قرار دارد و حرفی برای گفتن دارد.

وی با اشاره به خدمات بی‌شائبه سردار سلیمانی در راه حفظ کیان اسلام اظهار داشت: سردار سلیمانی دست داعش را از شرارت و توطئه‌چینی علیه مسلمانان و امت اسلام کوتاه کرد و این خدمات بی‌دریغ و جانانه سردار سلیمانی دشمنان را عصبانی، خشمگین و درمانده کرد و به همین منظور آن‌ها که در میدان نبرد و در تقابل راهبردی موفق به شکست سردار سلیمانی نشده بودند؛ شبانه دست به این اقدام جنایتکارانه زدند و یکی از فرزندان دلیر این مرزوبوم را به شهادت رساندند.

رئیس هیئت مدیره بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: سپاه انقلاب اسلامی همان‌طور که وعده داده بود به عهد خود عمل کرد و هنوز مراسم خاک‌سپاری سردار سلیمانی به پایان نرسیده بود که دشمنان سیلی سختی از نیروی مقتدر سپاه دریافت کردند و این‌ها همه نشان اقتدار ایران و ضعف و افول آمریکایی‌های پرمدعاست.

بذرپاش با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی مایه وحدت و انسجام بیش‌ازپیش ملت ایران و امت اسلام شد تصریح کرد: دشمنان هرگز گمان نمی‌کردند ترور سردار سلیمانی چنین پیامد‌های مثبتی برای ایران و عواقبی سخت و پیامد‌های منفی برای آن‌ها داشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد