بذرپاش: مسئله امروز کشور ‌اقتصاد است

کد خبر: 968433

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس گفت: اصل مسئله امروز کشور ما اقتصاد است، الباقی دوقطبی‌ها، تنها برای فریب مردم مطرح می‌شود.

بذرپاش: مسئله امروز کشور ‌اقتصاد است

خبرگزاری تسنیم: مهرداد بذرپاش پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مصلی بیت‌المقدس اراک، با تاکید بر ضرورت بر سر کار آمدن مسئولان متعهد اظهار داشت: باید مسئولان تعهدبگیر از دشمن و تعهدپذیر در مقابل مردم سر کار بیایند، گام دوم انقلاب یعنی "تکرارنکردن" تجارب منفی و "تکرار" تجارب مثبت که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: امروز از معرفت مردم و شکوه حضورشان در مراسمی مانند ۹ دی، آن هم پس از ۴۰ سال ایستادگی و تحمل مشکلات، عده‌ای باید خجالت بکشند.

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: دوقطبی لیبرالیسم و کمونیسم، با پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل به سه قطبی جدی شد که بعد از فروپاشی کمونیسم، جهان به دوقطبی انقلاب اسلامی و لیبرالیسم تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بعد از جنگ جهانی، غربی‌ها ۷۰، ۸۰ سال فرصت سازندگی داشتند، در ایران ما تنها ۳۱ سال از جنگ می‌گذرد، علی‌رغم همه سیاه‌نمایی‌ها و مشکلات بیرونی و درونی، پیشرفت قابل توجهی در کشور اتفاق افتاده است، نقد جدی داریم، اما ناامیدی سم مهلک است.

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد: طی سال‌های اخیر، در کشور ۳ مقطع تاریخی تحریم داشتیم، قبل از ۲۰۰۶ که تحریم مقطعی بود و از ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ تحریم جامع ایران و لیبی بود، که ما را به بهانه‌ی تروریسم و لیبی را به جرم حقوق بشر تحریم کردند.

بذرپاش افزود:، اما مقطع سوم تحریم که تا امروز ادامه دارد، از اتفاقات سال ۸۸ شروع شد، عده‌ای نامرد، از داخل به دشمن بیرونی پیام فرستادند که برای تضعیف و خسته‌کردن حکومت اسلامی، باید تحریم‌های شدید وضع شود، این پالس‌ها منجر به تحریم جامع شد که تمام ارکان اقتصادی کشورمان را فرا گرفت.

وی تصریح کرد: بازیگران اصلی تولید تحریم، امروز با زبان درازی عوام‌فریبی می‌کنند و مردم را می‌ترسانند که اگر فلان معاهده را نپذیریم، تحریم می‌شویم! شما خودتان عامل تحریم بودید، حالا ژست حق به جانبی می‌گیرید و طلبکارید؟!

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: تصمیم اخیر بنزین، هم در مدل و هم در نوع و هم در اجرا، غلط بود، ملت ایران پای آرمان خود خون عزیزانش را داده است و عموم مردم، علما و بزرگان زحمت فراوان کشیده‌اند، مگر عده‌ای می‌توانند به راحتی اموال بیت‌المال را بخورند؟

بذرپاش ادامه داد: گام دوم انقلاب، نه به ۴۰ سال اول نیست، تکرار نقاط مطلوب و رفع نقاط ضعف است، چله‌ی دوم انقلاب، دوران "نه" گفتن به ضعف‌های سابق است.

وی عنوان کرد: اگر حواس‌مان نباشد، ما را با دوقطبی‌های فرعی و کاذب فریب می‌دهند، نان اهل فریب در دوقطبی‌های دروغین پخت می‌شود.

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس افزود: اصل مسئله امروز کشور ما اقتصاد است، الباقی دوقطبی‌ها، تنها برای فریب مردم مطرح می‌شود.

بذرپاش تصریح کرد: این که دست روی دست بگذاریم و مردم پای کار نیایند و فکر کنیم به همین راحتی یک مجلس یا دولتی سر کار بیاید و "سوپرمن‌وار" رفع مشکل کنند، اشتباه است، باید نهضت مردمی و جنبش حل مسئله به راه بیفتد که همین جوانان انقلابی که بر نظام مسائل کشور اشراف دارند، پیشگام حل مشکلات شده‌اند.

وی بیان کرد: در مجلس و دولت بعدی باید جوانانی که رهبران تغییر هستند و برای مسائل اصلی کشور راه حل دارند، با حمایت مردم، شانه زیر بار مسئولیت‌ها بدهند، مدل گام دوم انقلاب، مردمی‌شدن همه امور باید باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد