غیبت روحانی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت+عکس

کد خبر: 941056

جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت در غیاب روسای قوای مجریه و مقننه و برخی دیگر از اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

غیبت روحانی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت+عکس

خبرگزاری تسینم: جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز(چهارشنبه 1 خرداد) به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی برگزار شد.

دستورکار این جلسه ادامه بررسی زماندار بودن مصوبات مصلحتی بود. از بین سران قوا تنها حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی حضور داشت و حسن روحانی رئیس‌جمهور و علی لاریجانی رئیس مجلس غائب بودند.

همچنین از بین اعضای حقیقی مجمع، آیات و حجج اسلام جنتی، امینی، ناطق‌نوری، حسن صانعی، دری نجف‌آبادی و محمدی عراقی حضور نداشتند. همچنین علی آقامحمدی، محمدباقر قالیباف و علی‌اکبر ولایتی غائب جلسه امروز بودند.

سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و همچنین شیخ محمد یزدی، مدرسی و شب‌زنده‌دار از فقهای شورای نگهبان در جلسه امروز حضور نداشتند.

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور، حسینعلی امیری معاون پارلمانی روحانی و عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان مدعوین جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت بودند.

آیت‌الله مجتهد شبستری: دستور جلسه امروز زمان‌دار بودن مصوبات بود/ صدر در مجمع تذکر گرفت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دستور جلسه امروز در مورد زمان‌دار بودن مصوبه‌ها بود و صحبتی در مورد پالرمو و cft نشد.

آیت‌اللّه محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد جلسه امروز این مجمع گفت: دستور جلسه امروز مجمع مانند هفته‌های گذشته زمان‌دار بودن مصوبه‌ها بود، در مورد بحث‌های متفرقه هم سخنرانی‌هایی صورت گرفت اما صحبتی در مورد پالرمو و cft نشد؛ جلسه امروز مصوبه‌ای هم نداشت.

وی ادامه داد: در برخی از کمیسیون‌ها افراد غیبت می‌کردند و این کمیسیون‌ها کسری داشتند که در مورد این بحث صحبت و نواقص برطرف شد.

آیت الله شبستری در پایان گفت: در جلسه امروز به آقای صدر در مورد اظهارنظر اخیرش تذکر داده شد و او هم در دفاع از خود گفت که من به آن صورت حرفی نزدم و فقط گفتم که فعلاً دستور بحث دیگری است، بنده امروز آن حرف‌ها را تکذیب کردم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد