انتظار امام جمعه تبریز از هواداران تراکتورسازی

کد خبر: 938155

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اخلاق ورزشی باید هم از سوی ورزشکاران و هم تماشاگران در ورزشگاه‌ها رعایت شود.

انتظار امام جمعه تبریز از هواداران تراکتورسازی

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امروز در دیدار با تعدادی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی تبریز به اهمیت انعکاس اخبار ورزشی توسط خبرنگاران اشاره کرده و اظهار داشت: یک روی ورزش برد و روی دیگرش باخت است، نباید ورزش تحت تأثیر عوامل حاشیه‌ای قرار گیرد و آنچه هم برای ورزشکاران و هم هواداران تیم‌ها مهم است، رعایت اخلاق ورزشی است.

وی به اهمیت نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار اشاره کرده و تصریح کرد: امروز خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی باید، تلاش کنند تا اخبار مسابقات را به بهترین شکل انتشار داده و آنها نیز در انعکاس اخبار اخلاق ورزشی را رعایت کنند.

امام جمعه تبریز با محکوم کردن حوادث اخیری که در بازی تراکتورسازی با پیکان تهران افتاد، گفت: نباید بهانه به دشمنان انقلاب داد تا از فضای ورزشگاه‌های ما سوءاستفاده کنند و متأسفانه هنوز ۲ ساعت از اتمام بازی تراکتورسازی با پیکان گذشته بود که رسانه‌های بیگانه با آب و تاب حاشیه‌های این بازی می‌پرداختند و این زیبنده شهر تبریز نیست.

در این دیدار خبرنگاران ورزشی مشکلات خود در ورود به ورزشگاه و تهیه خبر در استادیوم یادگار امام (ره) را برشمرده و عنوان کردند با وجود داشتن کارت ورود به ورزشگاه از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای ورود به ورزشگاه باید از خوان‌های متعدد عبور کرده و گاهاً در برخورد با خبرنگاران شأن و منزلت آنها نیز حفظ نمی‌گردد، این در حالی است که خبرنگاران برای رسالت خود که پوشش اخبار و تصاویر بازی‌هاست، در ورزشگاه حضور دارند.

امام جمعه محبوب تبریز ضمن ارج نهادن به زحمات خبرنگاران ورزشی، ابراز امیدواری کرد که در جلسه‌ای با نیروی انتظامی مشکلات خبرنگاران مطرح و نسبت به رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد و شرایط حضور خبرنگاران در ورزشگاه‌ها به شکل مطلوب فراهم شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد