علم‌الهدی: فرهنگ دفاع مقدس در جامعه زنده است

کد خبر: 937419

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر رسالت ارزشمند نهاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: تا امروز نهاد شما در حفظ آثار دفاع مقدس موفق بوده و اگر این نهاد را نداشتیم با گذشت ۳۰ سال از قطعنامه و دفاع مقدس امروز شاهد زنده بودن این فرهنگ هشت ساله دفاع مقدس در جامعه نبودیم.

علم‌الهدی: فرهنگ دفاع مقدس در جامعه زنده است

خبرگزاری فارس: آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در جمع مسؤولان دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در حسینیه دفتر نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شما در کنار آن برادران و سنگر‌هایی که از دست دادید و به شهادت رسیدند، امروز پرچم حفاظت و نشر آثار آن را به دوش گرفتید و در مورد برکات جان نثاری و ایثار آن عزیزان مجاهدانه زحمت می‌کشید.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: صحبت‌های امروز من در مقام ارزیابی خدمات و مجاهدت‌های شما نیست، چون اهمیت و عظمت خدمات شما وابسته به جان نثاری و ایثارگری دوران دفاع مقدس و اینقدر بالا است که طلبه‌ای مانند من نمی‌تواند وارد این ارزیابی شود.

وی تاکید کرد: گاهی ممکن است در صدد این باشید برون‌داد فعالیت‌های خود را ارزیابی کنید که این برونداد‌ها از نظر بستری که در جامعه انجام می‌گیرد، جلوه‌اش چطور است و صحبت‌های امروز در این خصوص است.

آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید بر رسالت ارزشمند نهاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: تا امروز نهاد شما در حفظ آثار دفاع مقدس موفق بوده و اگر این نهاد را نداشتیم با گذشت ۳۰ سال از قطعنامه و دفاع مقدس امروز شاهد زنده بودن این فرهنگ هشت ساله دفاع مقدس در جامعه نبودیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مهم است که ۳۰ سال از دفاع مقدس گذشته، ولی برای کسانی که دوران دفاع مقدس را درک نکردند و فقط از طریق رسانه شنیدند یا دیدند دفاع مقدس به عنوان یک اصل فرهنگی ماندگار شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد