حسین مظفر: دولتمردان با تمام وجود خود را وقف مردم کنند

کد خبر: 908852

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولتمردان قدر این مردم را بدانند و تمام وجود خود را وقف آن‌ها کنند که بتوانند در روز قیامت پاسخگوی این مردم باشند.

حسین مظفر: دولتمردان با تمام وجود خود را وقف مردم کنند

خبرگزاری مهر: حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد امیر المومنین (ع) تهران، روز ۹ دی را روز جدایی حق از باطل دانست و گفت: مردم بصیر ایران فتنه گران را در روز ۹ دی به زباله دان تاریخ انداختند.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده بعد از انتخابات ریاست جمهوری در خصوص تقلب در انتخابات، اظهار داشت: تقلب یک بهانه بود، خود کاندیدا‌ها هم می‌دانستند که تقلب در ایران با این همه دستگاه نظارتی و نمایندگان کاندیدا‌ها محال هست.

مظفر در ادامه با اشاره به توطئه دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان در این چهل سال از هیچ کاری، اعم از جنگ اقتصادی، نظامی و فتنه‌های مختلف دریغ نکرد، اما انقلاب اسلامی توانست بر تمام آن‌ها غلبه کند و یکی از فتنه‌هایی که انجام دادند فتنه ۸۸ بود، فتنه بسیار عجیب و گسترده که همه شیاطین برای مقابله با کشور ما متحد شدند.

وی افزود: دشمنان فکر می‌کردند بخاطر یک سری مشکلات اقتصادی و معیشتی، اگر یک جرقه‌ای زده شود، همه مردم همراهی می‌کنند و آغوش ملت برایشان باز می‌شود و تحلیل غلط آن‌ها باعث شد که همراه با تمام اتاق‌های فکر نظام‌های استکباری وارد میدان شوند و اغتشاشات را راه بیندازند، در روز قدس بی حرمتی و به عاشورا اهانت و توهین کنند، مساجد و قرآن‌ها را آتش زنند و خون مردم را به جوش آورند؛ و در روز ۹ دی مردم با تمام وجود آمدند و حماسه آفریدند و این روز عظیم در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

مظفر خاطر نشان کرد: بصیرت مردم ایران در روز ۹ دی ستودنی بود، امروز نیز مردم دچار مشکلات زیادی هستند و در شرایط نامساعد اقتصادی به سر می‌برند و این همه یک نوع فتنه اقتصادی است که باید با هوشیاری از آن عبور کنیم. دولتمردان قدر این مردم را بدانند و تمام وجود خود را وقف آن‌ها کنند که بتوانند در روز قیامت پاسخگوی این مردم باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان اظهار داشت: سوال اینجاست؟ چرا این اتفاق افتاد؟ و چرا خواص از مردم و انقلاب فاصله گرفتند؟ مردودی خواص مربوط به نظام ما نیست از ابتدای خلقت انسان تا امروز این مسائل ادامه داشته و همواره بین حق و باطل جدال وجود دارد، این مساله فتنه و فتنه گری وجود داشته است و افراد زیاد داریم در تاریخ که در قالب دین فتنه کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد