پزشکیان: مثلث «علم، وحدت و ایمان» کوه‎ها را جابجا می‎کنند

کد خبر: 899195

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علم، وحدت و ایمان، سه ضلع مثلثی هستند که کوه‎ها را جابه‌جا می‌کنند و همه ما باید به این دستورالعمل توجه کنیم.

پزشکیان: مثلث «علم، وحدت و ایمان» کوه‎ها را جابجا می‎کنند

خبرگزاری فارس: مسعود پزشکیان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان ‎شرقی اظهار کرد: ما در جا‌های مختلف از صداقت و همراهی دکتر خدابخش (استاندار سابق) بهره بردیم و حضور دکتر پورمحمدی را فرصتی می‎دانیم که باید در جهت توسعه استان از آن بهره بریم.

وی با بیان اینکه امام جمعه تبریز نخ تسبیح ما بوده و حضور ایشان در استان نعمت است، افزود: امروز در این تحریم‌ها باید توجه شود، محور پایداری یک جامعه تاجران و صنعتگران هستند و بقیه باید شرایط را برای فعالیت بهینه آن‌ها فراهم آورند.

پزشکیان افزود: دشمن تنها جا‌هایی را که نشانه گرفته، عرصه فعالیت تجار و صنعتگران است و می‌خواهد مسیر تجارت را ببندد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید کاری کرد صنعتگران و تاجران زمین‌گیر نشوند و پوزه آمریکا به خاک مالیده شود، برای تحقق این امر همه راه‌هایی که آن‌ها بسته می‌خواهند، ما باید باز می‌کنیم.

وی تاکید کرد: علم، وحدت و انسجام و ایمان و باور سه ضلع مثلثی هستند که کوه‌ها را جابه جا می‌کنند و همه ما باید به این دستورالعمل توجه کنیم.

پزشکیان خاطرنشان کرد: هرکس بدون علم حرکت کند، به ناکجاآباد می‌رسد؛ باید عالمانه و آگاهانه حرکت کرد، حرکت در مسیر بدون علم حرکت به سمت تاریکی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم در مقابل آمریکا بایستیم، اگر می‌خواهیم بمانیم، باید مسیر فعالیت تجار و صنعتگران را هموار کنیم.

وی گفت: سازمان‌های مرکزی باید اختیارات لازم را به استان‌ها تفویض کنند؛ چرا که کارشناسان و مسوولان استان مسائل بومی را بهتر درک کنند؛ ما همه برابر و برادریم و دوست نداریم تهران برای ما آقا بالاسری کند؛ اگر اختیار بدهند قادریم همه مشکلات استان را حل کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد