واکنش پورمختار به مصاحبه مولاوردی با آسوشیتدپرس

کد خبر: 871787

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: طرح مسائل داخلی کشور توسط دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در مصاحبه با آسوشیتدپرس اقدام نابجایی بود و امیدوارم رئیس‌جمهور به وی تذکر لازم را بدهد.

واکنش پورمختار به مصاحبه مولاوردی با آسوشیتدپرس

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: طرح مسائل داخلی کشور توسط دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در مصاحبه با آسوشیتدپرس اقدام نابجایی بود و امیدوارم رئیس‌جمهور به وی تذکر لازم را بدهد.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با اشاره به مصاحبه دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی با آسوشیتدپرس گفت: طرح مسائل داخلی و پرداختن به حوزه کاری قوه قضائیه و نقد آن در مصاحبه با رسانه بیگانه آن هم از سوی دستیار ویژه رئیس‌جمهور اقدام نابجا و نادرستی بود.

وی افزود: این اقدام و اقداماتی از این قبیل در خار ج. از کشور اینگونه القا می‌کند بین قوای کشور اختلاف وجود دارد و از سوی دیگر عملکرد قوه قضائیه را زیر سؤال می‌برد و البته که این رسانه‌ها نیز با رنگ و لعاب بیشتری این موضوعات را در سطح جهان مطرح می‌کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر قوه قضائیه و نیروی انتظامی در کشور ما به وظیفه خود عمل می‌کنند و کاری هم به خانم مولاوردی و رئیس دولت ندارند و به وظایف‌شان عمل می‌کنند.

پورمختار خاطرنشان کرد: قوه قضائیه طبق قوانین مصوب مجلس عمل می‌کند و اگر کسی طبق این قوانین مجرم باشد برخورد لازم با وی صورت می‌گیرد و نباید عملکرد این قوه را زیر سؤال برد.

وی در پایان گفت: امیدوارم رئیس‌جمهور با آشنایی که نسبت به وظایف دو قوه دارد و نسبت به اصلاح رفتار اینچنینی و اصلاح صحبت‌های این خانم و درج مطالب اصلاح شده در همان خبرگزاری اقدام سریع و فوری انجام دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد