منافقین در حوادث کازرون دست دارند

کد خبر: 815321

استاندار فارس گفت: سخنان مردم کازرون را شنیده بودیم اما حاضر نیستیم با افرادیکه از منافقین و سلطنت طلبان گرا می گیرند مدارا کنیم زیرا آرامش و امنیت مردم کازرون در اولویت است.

منافقین در حوادث کازرون دست دارند
خبرگزاری مهر: استاندار فارس گفت: سخنان مردم کازرون را شنیده بودیم اما حاضر نیستیم با افرادیکه از منافقین و سلطنت طلبان گرا می گیرند مدارا کنیم زیرا آرامش و امنیت مردم کازرون در اولویت است.
اسماعیل تبادار صبح جمعه در جلسه شورای اداری فارس افزود: حجت الاسلام دژکام انسانی فاضل و از خانواده‌ای با اصالت است که به طور حتم باعث گسترش وحدت و فرهنگ دینی در فارس خواهد شد. وی افزود: مرحوم آیت الله ایمانی نیز فردی اندیشمند و با اخلاق بود که هیچگاه از مشروط با ایشان آسیب ندیدم و هیچگاه جایگاه‌ها باعث از بین رفتن خضوع او نشد. استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه استان فارس تاکید کرد: فارس مهد فرهنگ و تمدن غنی اسلامی و ایرانی است و پرورشگاه بزرگانی، چون حافظ، سعدی، ملاصدرا و... است و خاستگاه تمدن ایرانی است. تبادار افزود: فارس همواره در مباحث اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جنوب کشور نقش آفرین بوده است. وی یادآور شد: فارس همواره دارای جایگاه ویژه دینی بوده و خواهد بود و همچنین در مباحث علمی نیز با داشتن دانشگاه‌های مهم همواره مطرح است. استاندار فارس ادامه داد: این ظرفیت‌های لازم در کنار توانایی دانشی با هماهنگی و انسجام میان مردم، علما، مسئولین قابل استفاده و باعث توسعه خواهد شد که وظیفه ما ایجاد زیر ساخت‌ها است. تبادار تاکید کرد: امیدوارم با استفاده از آرامش موجود در فارس بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم. وی تصریح کرد: در این راستا نقش و جایگاه نماز جمعه و ائمه جمعه در ایجاد زمینه لازم برای وحدت و انسجام بسیار مهم است و به طور حتم زمینه لازم برای عمران و آبادی بیشتر فراهم می‌کند. استاندار فارس یادآور شد: دولت جمهوری اسلامی تمامی امکانات لازم را برای توسعه این سنت بزرگ فراهم کرده و در استان فارس نیز تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم که برای توسعه و عمران استان برای به کار ببندیم. تبادار افزود: هیچکس بدون اشکال نیست و نصیحت از جانب علما لازم و ضروری است و انتظار دارم صحبت‌ها در نماز جمعه به گونه‌ای باشد که نگاه امید برای استحکام نظام داشته باشد، اما انتقادات را قبول می‌کنم. وی تاکید کرد: پدر روحانی استان با ارشادات خود همه را با هرگونه تفکر راهنمایی خواهد کرد. استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات کازرون، گفت: ۲ سال پیش موضوعی به وزارت کشور ارسال شده بود و زمانیکه تجمعی در کازرون اتفاق افتاد اولین نفری که به منطقه رفت معاون سیاسی بود و خودم هم با امام جمعه صحبت کردم که حرف مردم کازرون را شنیدم. تبادار تاکید کرد: در تجمع‌های قبلی کمترین ماجراجویی از سوی مردم کازرون صورت نگرفت و شورای تامین نیز تلاش برای عدم ایجاد مسئله برای مردم داشت. وی یادآور شد: موضوع اصلاحات در دستورکار بود و ۲ روز پیش تجمعی انجام شد که کاملا غیر قانونی بود و خود نخبگان و بزرگان کازرون نیز آن را بی معنا دانستند. استاندار فارس افزود: درخواست‌های مردم در دستورکار بوده و، اما موضوع افراد هنجارشکن از مردم جدا است و کسانیکه از سلطنت طلبان و منافقین گرا می‌گیرند نیاز به مدارا ندارند و باید برای امنیت مردم نهایت تلاش را کرد. تبادار تاکید کرد: گوش شنوا برای شنیدن سخن مردم داریم و احساس کردم کوتاهی در مباحث عمرانی و آبادی کازرون انجام شده که دستور رفع مشکلات داده شده است. وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: معاش کشاورزی به دلیل خشکسالی به خطر افتاده و در کنار آن آسیب اجتماعی است که به طور حتم باید مورد نظر باشند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد