ماجرای دعوای شدید میان شبکه یک و دو تلویزیون چه بود؟!

کد خبر: 729263

یک روز شنبه، رئيس‌دفتر ایشان با من تماس گرفت که حاج آقا خیلی ناراحت هستند و با شما کار دارند. من هم پیش ایشان رفتم که مرحوم موسوی‌اردبیلی به من گفتند بین شبکه‌های یک و دو تلویزیون زدوخورد شده است. 

سرویس سیاسی فردا: «ابراهیم احدی»، نخستين وزیر دادگستری بعد از انقلاب در گفتگویی با شرق درباره خاطرات خود از دوران وزارت و پیش از آن گفته است که بخشی از آن در ادامه می آید:

- یک روز شنبه، رئيس‌دفتر ایشان با من تماس گرفت که حاج آقا خیلی ناراحت هستند و با شما کار دارند. من هم پیش ایشان رفتم که مرحوم موسوی‌اردبیلی به من گفتند بین شبکه‌های یک و دو تلویزیون زدوخورد شده است. اول انقلاب این‌گونه بود که تلویزیون یک طرفدار شهید بهشتی و حزب جمهوری اسلامی بود؛ اما تلویزیون دو از بنی‌صدر طرفداری می‌کرد. فکر کنم بعدازظهر پنجشنبه یا جمعه، این اتفاق افتاده بود. آقای موسوی‌اردبیلی هم یکی از مدیرها را بیرون کرده و فردی را جایگزین گذاشته بود که روز شنبه هم ٥٥ نفر از نمایندگان مجلس نامه‌ای نوشتند که وزیر دادگستری باید به مجلس بیاید و توضیح دهد بر چه اساسی آیت‌الله اردبیلی برای یکی از این شبکه‌ها مدیر انتخاب کرده است.

- روزی که می‌خواستند من را به مجلس معرفی کنند، خودم اصلا خبر نداشتم. به من تلفن شد، من هم تاکسی گرفتم و به مجلس رفتم. دیدم شهید رجایی در حیاط مجلس قدم می‌زند که بعد من و یک آقای دیگر که قرار بود به عنوان وزیر کار معرفی شود، به همراه ایشان به صحن مجلس رفتیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد