روایت یک نماینده از حقوق نجومی در مجلس

کد خبر: 718558

اگر با «موتوپول» رفت‌وآمد کنید خب «موتوپول» به دنبال شما می‌آید و راننده می‌آورد و می‌برد، ماشین در اختیار شما نیست؛ ولی اگر می‌خواهید خودتان ماشین داشته باشید باید ماشین را بخرید، هزینه‌اش را خودتان بدهید و مجلس فقط پول راننده را می‌دهد.

سرویس سیاسی فردا: عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده تهران در گفتگویی با شرق در مورد حقوق نمایندگی گفت: پنج‌ میلیون بوده که قرار بوده که یکی، دو‌ میلیون اضافه بشود که من نمی‌دانم اضافه شده است یا نه.
آ قای هاشم‌زایی یعنی نمی‌دانید که اضافه شده یا نه؟!
راستش من بازنشسته هستم و حقوق بازنشستگی می‌گیرم [و دقت نکردم که حقوق نمایندگی زیاد شده است یا نه].
[در مورد رفت و آمد] چند گزینه است؛ اگر با «موتوپول» رفت‌وآمد کنید خب «موتوپول» به دنبال شما می‌آید و راننده می‌آورد و می‌برد، ماشین در اختیار شما نیست؛ ولی اگر می‌خواهید خودتان ماشین داشته باشید باید ماشین را بخرید، هزینه‌اش را خودتان بدهید و مجلس فقط پول راننده را می‌دهد.موتوپول یعنی ماشین‌هایی که در اختیار خود مجلس است. آنجا یک تشکیلاتی وجود دارد؛ راننده و ماشین هست و آدرس می‌دهید و راننده می‌آید دنبالتان، درصورتی‌که نماینده حقوق راننده را نگیرد. اگر حقوق راننده را پرداخت کنند [یعنی] ماشین از خود نماینده مجلس باشد، حقوق راننده را هم مجلس می‌پردازد. کل هزینه‌ای که مجلس برای ماشین و راننده پرداخت می‌کند [ماهی] چهار‌ میلیون است. ماشین را باید خودتان بخرید و هزینه‌های آن را هم پرداخت کنید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد