تروریست‌ها به دنبال تفرقه افکنی در ایران هستند

کد خبر: 682211

استاندار ایلام گفت: تروریستها به دنبال تفرقه افکنی در ایران هستند اما جانفشانی و فداکاری هموطنان ما در طول تاریخ قابل توجه و تحسین است.

باشگاه خبرنگاران: استاندار ایلام گفت: تروریستها به دنبال تفرقه افکنی در ایران هستند اما جانفشانی و فداکاری هموطنان ما در طول تاریخ قابل توجه و تحسین است.

محمدرضا مروارید استاندار ایلام رباره حادثه تروریستی تهران و اهداف تروریست‌ها به منظور ایجاد تفرقه افکنی در کشور اظهار داشت: تروریستها به دنبال تفرقه افکنی در ایران هستند.

وی افزود: اقوام کرد اصیل‌ترین قوم ایران هستند و جان‌فشانی و فداکاری‌های آنها در اوایل انقلاب اسلامی قابل توجه و تحسین است. مروارید اضافه کرد: در طول تاریخ شهدای زیادی از قوم کُرد تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده و فداکاری آنها همواره آشکار بوده است. استاندار ایلام تصریح کرد: ممکن است برخی افراد از کشورهای مختلف با دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی ایران همکاری کنند بنابراین نباید اینگونه اقدامات را به سایرین نسبت داد. وی یادآور شد: بعد از حادثه تروریستی در تهران کرد‌ها اعلام کردند برای مبارزه با گروه تروریستی داعش و افراطیون آمادگی دارند پیش از این هم این قوم غیور حضور پر شور خود را بارها در برگزاری دوره های مختلف انتخابات نشان دادند. مروارید گفت: با وجود فعالیت برخی افراطیون در کشور باید گفت وصله تروریست به کردها نمی چسبد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد