تاثیر پخش زنده مناظرات در ایجاد شور انتخاباتی میان مردم

کد خبر: 658015

فضائلی با بیان اینکه پخش زنده مناظرات از رسانه ملی، در شناخت بهتر مردم و ایجاد شور انتخاباتی در میان آنها تاثیرگذار خواهد بود، گفت: در یک برنامه غیر زنده یا تولیدی، شاید نتوانیم همه کنش ها را ببینیم.

خبرگزاری میزان: مهدی فضائلی کارشناس مسائل رسانه، با بیان اینکه انتشار خبر پخش غیرزنده و ضبط شده مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری در روز گذشته، هم در بین نامزدهای انتخاباتی و چهره های سیاسی و هم در میان مردم بازتاب خوبی نداشت، اظهار کرد: پخش زنده مناظرات انتخابات ریاست جمهوری نسبت به پخش ضبط شده آن، جذابیت های بسیار بیشتری دارد.
وی افزود: در کنار این جذابیت، پخش زنده مناظرات امکان ارزیابی آسان تر را برای مخاطبین به وجود می آورد چراکه می توانند کنش ها و واکنش های واقعی طرفین را به صورت زنده ببینند.
فضائلی با بیان اینکه پخش زنده مناظرات از رسانه ملی، در شناخت بهتر مردم و ایجاد شور انتخاباتی در میان آنها تاثیرگذار خواهد بود، عنوان کرد: در یک برنامه غیر زنده یا تولیدی، شاید ما نتوانیم همه کنش ها و واکنش های طرفین را ببینیم؛ اصطلاحا در این حالت، کنش ها و واکنش های نامزدهای انتخابات به صورت "تصفیه شده" به دست مخاطب می رسد.

این کارشناس مسائل رسانه در پایان خاطرنشان کرد: صداوسیما همچنان که تا کنون عمل کرده باید تلاش خود را برای پخش زنده این مناظرات انجام دهد و به رایزنی های خود با ستاد تبلیغات انتخابات که دارای یک جایگاه قانونی است، همچنان ادامه دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد