کنایه‌های مشاور خاتمی به روحانی

کد خبر: 593368

مشاور رئیس‌جمهور در دولت اصلاحات می‌گوید «گفتمان اعتدال» واقعیت ندارد و روحانی بدون اصلاح‌طلبان نمی‌توانست رئیس‌جمهور شود. تاجیک همچنین می‌گوید دولت کارنامه موفقی بر جای گذاشته و تنها شانس روحانی در انتخابات بعدی به این است که آلترناتیو نداشته باشد.

روزنامه کیهان: مشاور رئیس‌جمهور در دولت اصلاحات می‌گوید «گفتمان اعتدال» واقعیت ندارد و روحانی بدون اصلاح‌طلبان نمی‌توانست رئیس‌جمهور شود. تاجیک همچنین می‌گوید دولت کارنامه موفقی بر جای گذاشته و تنها شانس روحانی در انتخابات بعدی به این است که آلترناتیو نداشته باشد.

محمدرضا تاجیک در مصاحبه با روزنامه آرمان درباره احتمال سقوط آرای روحانی در انتخابات 96 گفت: اگر بخواهم صریح بگویم تنها شانس آقای روحانی در انتخابات آتی، فقدان آلترناتیو است.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از اصلاح‌طلبان برای فرار از فاجعه، به آلترناتیو کمتر کریه و زشت‌تر تن می‌دهند فرض من این است که در شرایط عادی همین اتفاق خواهد افتاد نه به علت اینکه دولت کنونی دولت موفقی در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی بوده است چرا که دولت کنونی چندان کارنامه موفقی از خود به جا نگذاشته است.
وی با تحقیر تیم رسانه‌ای دولت و رئیس‌جمهور گفت: از کدام تیم رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی صحبت می‌کنید؟ تیمی که اوج فعالیتش اس‌ام‌اس کردن سخنرانی رئیس‌جمهور در سفرهاست را نمی‌توان تیم رسانه‌ای نامید. تیم رسانه‌ای باید تیمی خلاق باشد که بتواند به اشکال گوناگون دیدگاه‌ها و مواضع آقای روحانی را در جامعه ترویج دهد و جاری کند نه اینکه فقط سخنان رئیس‌جمهور را کات و پیست کند، بفرستد که هر فردی می‌بیند بلافاصله دیلیت کند.

تاجیک درباره این سوال که «برخی نزدیکان آقای روحانی مدعی می‌شوند جریان اصلاحات در حال محو شدن بودند و به واسطه پیروزی آقای روحانی و عملکرد دولت از این امر جلوگیری شد با این ادعا موافقید؟» گفت: بی‌تردید آنچه به نام جریان اعتدالگرا مطرح شد نه دارای پایگاه گفتمانی و نه دارای گفتمانی بود، هر چند به صورت تساهل و تسامح اسمش را می‌گذارند گفتمان اعتدالگرا اما هیچ چیز از این گفتمان بهره نبرده است و هنوز نتوانسته خودش را در قامت گفتمان عرضه کند و هیچ گرانیگاه و خاستگاه وسیع طبقاتی نداشت و اگر اصلاح‌طلبان این فضا را فراهم نمی‌کردند بی‌تردید شرایط برای این جریان مهیا نمی‌شد و در آینده هم به اعتقاد من، همین طور است که اگر بزرگان و کل جریان اصلاح‌طلبی در پشت آقای روحانی فعال نشوند، ایشان فاقد پایگاه طبقاتی است، بنابراین مطالبی که برخی آقایان مطرح می‌کنند را جدی نگیرید و بیشتر یک طنز تاریخی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد