فساد نقد 8 هزار میلیاردی و وعده نسیه حل مشکل فرهنگیان

کد خبر: 583314

چند ماه مانده به انتخابات مجلس، یک نماینده اصلاح‌طلب خبر داد روحانی برای حل مشکل صندوق ذخیره فرهنگیان و پرداخت معوقات بازنشستگان قول داده است.

روزنامه کیهان: چند ماه مانده به انتخابات مجلس، یک نماینده اصلاح‌طلب خبر داد روحانی برای حل مشکل صندوق ذخیره فرهنگیان و پرداخت معوقات بازنشستگان قول داده است.
در پی افشای فساد 8 هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان و استیضاح قریب‌الوقوع وزیر آموزش و پرورش، رئیس‌جمهور وزیر را برکنار کرد تا کار به استیضاح نکشد.
اکنون قاسم میرزایی نیکو با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در نشست فراکسیون امید با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش می‌گوید: یکی از مهم‌‌ترین ویژگی‌های مثبت دکتر دانش‌آشتیانی برنامه «کوتاه مدتی» است که برای حل مشکلات وزارت آموزش و پرورش تهیه کرده است.

وی به ایلنا گفت: آقای دانش‌آشتیانی با توجه به شناخت دقیقی که نسبت به وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان دارد، از رئیس‌جمهور برای حل مشکلات این صندوق قول همکاری گرفته و همچنین با دولت به توافق رسیده که با دریافت بودجه قابل توجه در یک ماه آینده، نسبت به پرداخت حقوق و مزایای معوقه بازنشستگان اقدام کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد