هاشمی: تغییرات کابینه بی‌تدبیری بود

کد خبر: 580705

عضو جداشده حزب کارگزاران، تغییرات دولت را بی‌تدبیری خواند.

روزنامه کیهان: عضو جداشده حزب کارگزاران، تغییرات دولت را بی‌تدبیری خواند.

محمد هاشمی رئیس دفتر هاشمی رفسنجانی به عصر ایران گفت: با توجه به زمان باقی‌مانده تا پایان عمر دولت یازدهم، تغییر در دولت بی‌تدبیری بود. وی خاطرنشان کرد: تا وزیر معرفی شود و از مجلس رای بگیرد و معاونین خود را معرفی کند تقریبا عمر دولت به پایان رسیده است و او دیگر فرصت ارائه برنامه‌های خود را ندارد و مجبور است برنامه‌های گذشته که توسط وزیر قبلی تبیین شده است را ادامه دهد.

وی گفت: اگر وزیر جدید دست به تغییر در وزارتخانه بزند، آن نهاد دچار تزلزل می‌شود و کارها پیش نمی‌رود.
محمد هاشمی افزود: من برای تغییرات دولت در این زمان توجیهی ندارم. یک زمانی مجلس استیضاح می‌کند و دولت مجبور است وزیر خود را تغییر دهد اما وقتی مجلس کاری ندارد و دولت دست به تغییر می‌زند تمام مسئولیت برعهده دولت است و کسی در این زمینه کوتاهی نکرده است.

محمد هاشمی خاطرنشان کرد: باید هرچه زودتر وزیر معرفی شود. من نمی‌دانم در این زمان کسی مسئولیت را قبول می‌کند یا خیر؟ واقعا در این فرصت کوتاه زمان برای کار و ارائه برنامه‌ها مناسب نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد