دوم اردیبهشت؛ آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات

کد خبر: 509346

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از دوم اردیبهشت آغاز می شود، گفت: تاکنون نتیجه ۲۰۶ حوزه انتخابیه از سوی شورای نگهبان تائید شده است.

خبرگزاری مهر: محمد حسین مقیمی با اشاره به دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: همه تمهدیات و اقدامات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در نظر گرفته شده است و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی نیز از ۸ صبح دوم اردیبهشت آغاز می شود و تا ۸ صبح نهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
دبیر ستاد انتخابات تاکید کرد: در مرحله دوم ۱۳۸ نامزد در ۲۱ استان برای تصاحب ۶۹ کرسی مجلس در ۱۰ اردیبهشت ماه به رقابت خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه نتیجه انتخابات در ۲۰۶ حوزه انتخابیه تائید شده است، ادامه داد: فقط نتیجه یک حوزه باقی مانده که به زودی نتیجه این حوزه نیز از سوی شورای نگهبان اعلام خواهد شد.
دبیر ستاد انتخابات در مورد تعیین تکلیف آراء ابطال شده منتخب اصفهان نیز گفت: هماگونه که قبلا اطلاع رسانی شده است نظر وزارت کشور آن است که نفر ششم حوزه انتخابیه اصفهان که بیش از ۲۵ درصد آراء مردم را کسب کرده، باید جایگزین منتخب سوم شود.
به گزارش مهر، مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در خوزستان برای ۷ کرسی، آذربایجان غربی ۶ کرسی، لرستان ۵ کرسی، فارس، زنجان و گلستان هر یک ۴ کرسی، ایلام، تهران، گیلان و مرکزی ۳ کرسی و اردبیل، اصفهان، چهارمحال بختیاری، کردستان، کرمانشاه، مازندران و همدان برای ۲ کرسی و در خراسان رضوی، هرمزگان و یزد نیز برای ۱ کرسی بلاتکلیف برگزار می شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد